Ga naar inhoud


astra+eutelsat????????


Gast

Aanbevolen berichten

ik wil graag astra +eutelsat (die met de italianen)op mijn astra binnenkrijgen .nou heb ik begrepen dat dit op div manieren kan,nou is mijn vraag lukt dit met een 80 cm schotel en een brainwave monoblock???? wie heeft hier ervaring mee??? ik spreek hier trouwens over het seca gebeuren.volgens de 1 kan het wel en volgens de ander weer niet wie oh wie??? alvast bedankt sat-empire<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt in iedergevaal de signalen noddig van de 2 satelliten of je nou 2 schotel of een monobloc hebt.<BR>Dan moet je ontvanger/decoder ook :<BR>-of 2 ingangen hebben voor de 2 kabels<BR>- of 1 ingang met Disecq mogelijkheid dan gebruik je een disecq switch om tussen je 2 kabels te switchen.<BR>Pas op, soms staat niet in de gebruiks aanwijzing dat er disecq in zit 'op mijn strong bv).<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dat lijkt me duidelijk maar de switch zit al in het monoblock dwz 2 lnb s in 1 behuizing met 1 connector ik wil alleen graag weten of ik hotbird en astra op de brainwave lnb binnenkrijg met een 78 cm schotel.ik heb deze lnb n.l op proef mee ,maar wil weten of ik niet voor nix ga stoeien <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...