Ga naar inhoud


Mido Exit


martinbe

Aanbevolen berichten

Hahahaha,

 

Die Dipshit van een Mido is uit de selectie gezet van Egypte.

Hij mag de eerst volgende 6 maanden niet meer voor zijn land uitkomen.

 

Hij was het niet eens met zijn wissel en ging tekeer tegen zijn trainer, die hij een ezel noemde.

 

Leuk was wel dat zijn vervanger binnen de minuut de winnende treffer maakte.

 

Net goed voor die omhooggevallen en arrogante voetballer.

 

Gr.

 

MJB

HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mido uit selectie gezet

 

Uitgegeven: 8 februari 2006 13:41

Laatst gewijzigd: 8 februari 2006 14:36

 

CAIRO - Mido is uit de Egyptische selectie gezet. De aanvaller mist daardoor de finale van het toernooi om de Afrika Cup in eigen land tegen Ivoorkust. Samir Zaher, de voorzitter van de nationale voetbalbond, maakte die sanctie woensdag na een speciale bestuursvergadering bekend.

 

De voormalig Ajacied, nu in dienst van Tottenham Hotspur, mag zes maanden geen interlandwedstrijden spelen wegens zijn aanvaring met bondscoach Hassan Shehata. Deze waagde het hem in de slotfase van de halve eindstrijd tegen Senegal (2-1) te wisselen. De 22-jarige Mido maakte zijn ongenoegen daarover in woord en gebaar duidelijk. Hij had evenwel 'pech' dat zijn vervanger Amr Zaki, koud in het veld, de winnende treffer maakte.

 

 

Ezel

 

De Egyptische pers viel massaal over Mido heen na diens uitbarsting voor 74.000 toeschouwers en miljoenen tv-kijkers. De flamboyante spits kon het eigenlijk niet geloven dat uitgerekend hij naar de kant moest. "Waarom haal je mij eruit?", vroeg hij woedend. "Omdat ik de coach ben", was de reactie. Waarop Mido explodeerde en riep: "Je bent een ezel." Met "Nee, jij bent een ezel" had Shehata toch het laatste woord.

 

Routinier Hossam Hassan moest Mido bij de bondscoach vandaan trekken. Deze werd een minuut later bijkans onsterfelijk door zijn gouden wissel. De gefrustreerde vedette zag het vanaf de reservebank met lede ogen aan. Wellicht ook door de wetenschap dat zijn ploeggenoten hem alleen in de armen sluiten wanneer hij scoort en goed speelt. Dat was dinsdag niet het geval. Mido zette eerder kwaad bloed door een kamer voor zichzelf en zijn vrouw te eisen en daarmee de groepscode te schenden.

 

Bron: Nu.nl

 

Sja, uit wat voor boom is deze gast gevallen.. 1x raden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het toevallig gezien gisteravond.

Wat een minkukel zeg,als ik jol was zou ik hem bellen dat ie maar voor altijd thuis moet blijven.

Mooie reclame voor het voetbal,een schorsing van 6 maanden hahaha.....

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mischien wat voor..... . Onder het mom van "haal een godenzoon terug"


Misschien niet. Ajax heeft hem niet voor niets weggetrapt, er waren mensen (ook Ajacieden) die dat niet begrijpen. Ik denk dat het nu weer eens duidelijk is. Als hij voetbalt doet hij het leuk, maar hij brengt een hoop rotzooi in zo'n groep omdat hij denk dat hij de nieuwe Pele/Cruyff/Maradona(*) is.

(*)= Doorhalen wat niet van toepassing is.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...