Ga naar inhoud


Een groentje met zwartbeeld


Gast Zeeman

Aanbevolen berichten

Nou al 2 maanden bezig met het proberen om m,n pickaartje weer tot leven te brengen zonder succes.(voor SECA) Gebruik JDM programmer 1.0 en ICprog. Gebruik de files van Augustus, maar helaas. Programmer werkt wel. Ondanks 2 maanden studie van sat4allboard heb ik het idee dat ik iets ernstigs over het hoofd zie.<BR>Moet de binfile die gedownload wordt nog bewerkt worden alvorens hij geprogd wordt?<BR>Zou iemand een klein hintje kunnen/willen geven?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk is het enige wat je moet doen de files in de pic zetten en ; kijken maar.<BR>kun je de 24c16 wel uitlezen? <BR>Ik heb zelf helaas geen ervaring met de jdm , maar wat ik zo gehoord en gelezen heb ,gebruiken we allemaal dezelfde soft voor diverse type's programmers .<BR>Probeer anders eerst de loader in de 16f84 te zetten , dan de 24c16 te proggen en daarna de 16f84 met de definitieve hex te laden.<BR>Suc6<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Zeeman:<BR><B>Nou al 2 maanden bezig met het proberen om m,n pickaartje weer tot leven te brengen zonder succes.(voor SECA) Gebruik JDM programmer 1.0 en ICprog. Gebruik de files van Augustus, maar helaas. Programmer werkt wel. Ondanks 2 maanden studie van sat4allboard heb ik het idee dat ik iets ernstigs over het hoofd zie.<BR>Moet de binfile die gedownload wordt nog bewerkt worden alvorens hij geprogd wordt?<BR>Zou iemand een klein hintje kunnen/willen geven?<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Wat ik bij de JDM ernstig over het hoofd zag: de 2416 moet je *op* de JDM zetten (daarvoor zijn voetjes aanwezig), anders wordt er niks geprogrammeerd. Het is dus niet zo dat je kunt volstaan met het in het kaartslot steken van de gehele piccard.<P>En, het is natuurlijk ook nog zo, dat een chip er maar op 1 manier op past, namelijk met de uitsparing aan dezelfde kant als die welke je op het voetje ziet.<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds geen succes ondanks de aanwijzingen. Geprobeerd met loader in de 16F84 en de 2416 op de JDM gezet. Nou zette ik de 1684 ook in de voetjes, moet deze op het kaartje blijven?<BR>Als ontvanger heb ik een Humax met Aston.<BR>Het wordt dus verder puzzelen want alles wordt wel geprogd. In elk geval al bedankt voor de reply.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>het probleem ligt em bij ICProg, er is een nieuwe versie van uit (e), maar op SECA heeft ie nogal kuren. Irdeto doet ie perfect. Is common known prob, en wordt aan gewerkt .. Gebruik winphoenix en je problemen zijn van de baan smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de topics had gelezen had je geweten dat je pootje 7 moet losnemen en of aanpassen dit leg ik niet meer uit want dat is hier te vinden winphoenix op de jdm lijkt mij sterk want de jdm is een ludipio programmer en geen phoenix<BR>gebruik eens 24c13 van willem<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer beeld,gewoon ICprog gebruikt en pootje 7<BR>een slinger gegeven. Tevens met piccard file iets aangepast. Ik denk dat ik te bang geweest ben om met pootje 7 te spelen want dat had ik al eens gelezen. In elk geval bedankt voor de reply's<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...