Ga naar inhoud


Een groentje met zwartbeeld


Gast Zeeman

Aanbevolen berichten

Nou al 2 maanden bezig met het proberen om m,n pickaartje weer tot leven te brengen zonder succes.(voor SECA) Gebruik JDM programmer 1.0 en ICprog. Gebruik de files van Augustus, maar helaas. Programmer werkt wel. Ondanks 2 maanden studie van sat4allboard heb ik het idee dat ik iets ernstigs over het hoofd zie.<BR>Moet de binfile die gedownload wordt nog bewerkt worden alvorens hij geprogd wordt?<BR>Zou iemand een klein hintje kunnen/willen geven?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk is het enige wat je moet doen de files in de pic zetten en ; kijken maar.<BR>kun je de 24c16 wel uitlezen? <BR>Ik heb zelf helaas geen ervaring met de jdm , maar wat ik zo gehoord en gelezen heb ,gebruiken we allemaal dezelfde soft voor diverse type's programmers .<BR>Probeer anders eerst de loader in de 16f84 te zetten , dan de 24c16 te proggen en daarna de 16f84 met de definitieve hex te laden.<BR>Suc6<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites