Ga naar inhoud


rtl4 en 5 ben ik spontaan kwijt


Gast

Aanbevolen berichten

had de kaart geprogrameerd alles was ok<BR>ch + adult channel alles zat erop<BR>een dag later channel + erweer af opnieuw programmed alles erop behalve rtl4 + 5<BR>wie weet de oplossing.<P>BVD Knoebelejoep<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BR>Hoi Knoepeljoep,<P>je gebruikt toch niet toevallig een hardware blocker.<BR>Want als je die gebruikt, dan zijn de zenders RTL4 en 5 zwart. <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Hobbybob:<BR><B><BR>Hoi Knoepeljoep,<P>je gebruikt toch niet toevallig een hardware blocker.<BR>Want als je die gebruikt, dan zijn de zenders RTL4 en 5 zwart. <P></B><HR></BLOCKQUOTE>Als ik deze niet gebruik dan wordt mijn kaart steeds terug geprogrammeerd<BR>door channel + heb je een ander voorstel<P>bvd Knoebelejoep<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by harry:<BR><B>Als je een nokia 9500 met dvb2000 hebt:<BR>menu - 8 - 3 - 5 (sct disable) en je blocker is ingeschakeld. Je hebt dan geen hardware blocker nodig.<BR>Dit werkt met alle dvb2000 versies, behalve de laatste 181.7.</B><HR></BLOCKQUOTE><P>hee bedankt hoop hiermee verder te kunnen<P>gr knoebelejoep<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...