Ga naar inhoud


16F628 + 24CL64


q

Aanbevolen berichten

Hello,<P>Met drie vrienden zijn we nu al enkele weken bezig om met een JDM te proberen de pic 16F628 te programmeren met ic-prog104.De eeprom 24CL64 is met de JDM geen enkel probleem.Waarschijnlijk zien we een detail over het hoofd voor wat de pic betreft.De searchkey al meermaals gebruikt en alles uitgeprobeerd:vb osc.,verify during programmation,pootje vier uitgeschakeld,i/o met alle snelheden uitgeprobeerd,enz...Nu is de vraag:"Waarom steeds de melding failed at addres 0000H?"<BR>Kan iemand ons helpen het probleem op te lossen,we zouden hem eeuwig dankbaar zijn.<P>Vriendelijke groeten.<P>Chris confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hello Maarten,<P>Wat wens je over seca juist te weten?Zijn het hexfiles of gewoon de uitgeschreven coden.Ik probeer je te bereiken langs je pm adres hier op het bord zodat ik mijn internetadres kan doorgeven,maar het lukt niet.Wat mijn probleem betreft is gewoon met een JDM de pic 16f628 te prgrammeren met het DS9 pakket.Hopelijk hoor ik nog van jou?<P>Vriendelijke groeten.<P>Chris. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by maarten bisschop:<BR>[qb<P>mb[/qb]<HR></BLOCKQUOTE><p>[ 10-09-2001: Message edited by: maarten bisschop ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...