Ga naar inhoud


Nogal wat vragen!


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi<P><BR>Ik wil proberen een waferkaart te maken, maar welke kan ik dan het beste maken?<BR>(met hoeveel pic's en hoeveel eprommetjes)<BR>Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus wil iemand mij het een en ander uitleggen?<BR>Ik heb nog best veel vragen, dus dacht ik "die zal ik maar eens stellen"!<P>Wat is het verschil tussen kaarten met 1 en 2 pic en wat is het verschil tussen kaarten met 1 en 2 eprommetjes. <P>Wat zijn de voordelen?<P>Het is een Philips DST5816 dus moet in de PIC een Philips-hexfile (klopt toch)?<BR>(Is er iemand die mij wil vertellen wat die pic (met die file) doet?)<P>Wat moet er hierna in de Eprom?<BR>De files uit de afdeling "seca", toch.<BR>Waar dienen die files voor,<BR>en welke moet ik dus kiezen?<BR>(er staan er zo-veel)<P>Allemaal, <BR>harstikke bedankt.<P>mr_abba<P><P>------------------<BR>mr_abba

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>1 en 2 pics, en 1 en 2 eproms geeft je gewoon meer geheugen om wat meer keys op de kaart te zetten. En voor je andere vragen, hoe je kaartje proggen, staan er letterlijk en figuurlijk al 999*** berichtjes op dit board. Even lezen dus smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh bedankt!<P>>En voor je andere vragen, hoe je kaartje >proggen, staan er letterlijk en figuurlijk >al 999*** berichtjes op dit board. Even >lezen dus<P>Doe ik<P>Haudoe<BR>mr_abba<P><P>------------------<BR>mr_abba

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...