Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Ik heb sinds een paar maand een sat dbox in huis gehaald, philips 2x, ben er zeer tevreden over, heb al een paar neutrino images en emus uitgetest aan de hand van dit bord (mijn duits is niet om over naar huis te schrijven) Ik had graag een enigma image getest, nu is mijn vraag, de image is even groot als de images die ik al gedraaid heb, kan ik die gewoon flashen zoals ik m'n neutrino images deed, dwz in /tmp zetten via netwerk en laden in expert menu bij schrijf hele partitie , image zonder bootloader ? De images die ik tot nu toe getest heb zijn Sporster pro, yadi,keywelt en NG Ik ben meest tevreden over Keywelt en NG Mvg
Unetwork Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Ja dat kan, gewoon in tmp zetten en flashen. Wel de juiste erin (1X - 2X) Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 nog 1 vraag enkel partie of ganse flash kiezen ? mvg
Unetwork Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Flash zonder bootloader in het expert menu van de dbox2 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
vdkolk989 Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 Voor de volledigheid: Afhankelijk van de bootloader-versie kun je ofwel zowel neutrino als enigma vanuit de /tmp dir flashen, ofwel alleen neutrino vanuit de /tmp, ofwel alleen enigma vanuit de /tmp. Hangt dus van je bootloader versie af, en is niet per definitie en neutrino en enigma. vdkolk989
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen