Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Hoi Sins 1 week doet bij mij het voorval dat ik met de aston 1.03 en een orgineele kaart. de zenders 1.2.en 3 weg vallen heeft het pervekt gedaan altijd. Nu vraag ik me af hebben er meer menssen last van ? het zit allemaal in een orginele humax 5400 Voor ik een nieuwe cam ga kopen wil ik weten of er veel meer last van hebben en wat voor cam dat men dan heeft Groeten Pet.
BB2000 Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Hoi Steegie, zoek eens op aston, dan kom je een heel recent artikel tegen over die oude 1.03 en de wijzigingen die CD deze maand gaat doorvoeren.. Groet... Cable rules, only for fools...
diana1 Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 Citaat: Hoi Sins 1 week doet bij mij het voorval dat ik met de aston 1.03 en een orgineele kaart. de zenders 1.2.en 3 weg vallen heeft het pervekt gedaan altijd. Nu vraag ik me af hebben er meer menssen last van ? het zit allemaal in een orginele humax 5400 Voor ik een nieuwe cam ga kopen wil ik weten of er veel meer last van hebben en wat voor cam dat men dan heeft Groeten Pet. Dat heb ik voor u gevonden. Het schijnt nu echt afgelopen te zijn met de aston 1.03. Op de site van canal+ is te lezen dat deze module niet meet ondersteunt is door canal+. Meerdere programma's stoppen na enkele minuten . Groetjes.
Gast Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 Godverdome klootzaken blijven geld kosten permaand en hardware matig !! tewijl ik alleen maar rtl 5 sbs 6 en ned 1 2 3 kijk wordt de 3 ontvanger al die naar de 3 wereld kan bijna. wat zullen die menssen blij met mij zijn. Maar bedank voor jullie hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen