Ga naar inhoud


welke img relook400 + C+ abo


Bob de Bouwer

Aanbevolen berichten


Wat ik bedoel is het volgende, als wij hier allemaal rechts rijden waarom probeer jij dan links te rijden. (ik ga weer alle linuxers op mij krijgen)

Maar aangezien je goed bent in Linux kan je zelf tools ontwikkelen daar het ding ook Linux is.

Het leuke van die sqlite is dat je het eigenlijk evengoed in een browser zou kunnen laten draaien en dan ben je platform onafhankelijk.

Ik ben helemaal niet goed in die dingen, er was ooit een porjekt opgestart voor Worldsat decoders door Free51 maar daar iedereen zijn genoegen nam met de Windows applicatie werd het gestopt.

En dat was zelfs geenlinux decode want in weze heeft het er niets mee te maken, jij speelt hier enkel met de database.

Voilà, ik zal er verder niet over uitbreiden want ik vind dat het weinig nut heeft. Sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel wat je bedoelt, maar ik kon het niet laten ;-)

 

En ik kan inderdaad gewoon bewerkingen doen op de database, maar om favorites te maken is dat natuurlijk geen doen.

 

Dus ik ben maar even met de database op een usbstick bij iemand met een windows pc langs geweest, om even wat lijsten te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met wine werkt het niet, had ik al geprobeerd (crash).

En vmware, tja, dan moet je nog steeds windhoos installeren :-(

 

@Zak, ookal is het misschien makkelijk te schrijven, een bruikbare gui maken kost behoorlijk wat tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...