Ga naar inhoud


Seca werkt, Irdeto niet.


eriknino

Aanbevolen berichten

Seca werkt wel bij mij, maar Irdeto krijg ik niet aan de praat.<BR>Ik gebruik een goldprogrammer.<BR>Het programma wat ik gebruik werkt alleen met .hex files.<BR>Een .bin file zet ik om naar een .h8 file met winphoenix.<BR>Eerst de 24c16 en dan de 16F84 programeren en dan in de Humax 5400. Geen beeld (invalid card.)<BR>Ik gebruik de bestanden van guppie van 3-8. (zie de downloads.<BR>Ik heb mijn schotel alleen op de Astra.<P>Iemand enig idee wat ik fout doe.<P>Erik<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor Irdeto, eerst de loader in de 16f84 dan eeprom proggen en tenslotte een "Humax" hex. file naar de pic schrijven anders blijft het beeld op zwart. Succes.<P>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan wel enkele seconden duren voor je beeld hebt, hangt af van de files. Ik raad toch aan om steeds de loader te gebruiken die bij de files gevoegd is, zo heb je meer kans op succes.<P>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu de allerlaatste Yoakamird files gebruikt, 7-8-00, en de kaart wordt wel geaccepteerd, maar er blijft in beeld staan, "Service is not running or scrambled".<BR>Dat de kaart wordt geaccepteerd heb ik nog nooit in beeld gezien dus dat lijkt me positief.<BR>Heb dit keer ook de Humax.hex gebruikt van Yoakamird.<P>Erik<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist de nieuwe Irdetofile Guppie 04/08 uit de downloadzone op mijn goldkaartje geprogt en deze werkt hier op mijn Humax perfect. Gebruik eens de binfile van Guppie en prog dan de pic met de yoakamird Humax hex.<P><BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het programma dat ik gebruik kan ik alleen .hex files laden.<BR>Zet de .bin bestanden altijd om met bin2hex.exe <P><BR>Welk programma kan ik het beste gebruiken voor een goldprogrammer, zodat ik ook rechtstreeks .bin files kan gebruiken?<BR>Moet je de humax.hex over de irdeto.hex zetten of moet je de 16f84 wissen en alleen de humax.hex erop zetten.<P>Met seca gaat alles altijd goed, wat doe ik nu fout?<P>Erik<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

met ic-prog, de loader.hex, programeren, dan met winphoenix de bin file, en dan weer met ic-prog de laatste hex file.<P>ic-prog en winphoenix, zijn prima werkende programma's.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de Humax hex. na het laden van de bin naar de 16f84 schrijven, je hoeft niets te wissen. Ikzelf gebruik altijd voor Irdeto het progamma 24c13 voor de pic en winphoenix voor de eeprom.<P>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een goldprogrammer van een bedrijf uit Axel kan je de programa's winphoenix en ic- prog niet gebruiken.<BR>Helaas!! Want dit zijn inderdaad wel goede programma's.<P>Als ik bij smart card information kijk zie ik wel staan versie 1.2, taal:ned en serial number guppie.<BR>Staat deze informatie in de PIC of in de Eeprom<P>Groetjes Erik<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...