Ga naar inhoud


datum van c+ kaart plots teruggezet


mteam

Aanbevolen berichten


Juist.

Ik heb een humax 8000 met 80 giga.

Gisteren is er een opgenomen film bekeken.

Daarom had de kaart dus plots een andere datum.

Bedankt voor de reacties, het is nu duidelijk.

Ik heb de kaart nu geheractiveerd maar zou de datum ook terug veranderen als je de ontvanger op een nederlandse zender laat staan ?

Groetjes

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik heb de kaart nu geheractiveerd maar zou de datum ook terug veranderen als je de ontvanger op een nederlandse zender laat staan ?


Nee, alleen als je oude opnamen bekijkt met de kaart erin.

Misschien is er inmiddels als een software update uit van humax waarmee het probleem opgelost is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens gelezen (volgens mij in verband met topfield) dat ie een programma gecodeerd op kan nemen, en dat ie dan bij terugkijken decodeerd. De reden hiervoor was dat ie maar op een van de twee tuners teglijk kan descrambelen. De oplossing voor een topfield was (als ik mij niet vergis) de opnamen afspelen of kopieren snel na de opname, zodat ie gedecodeerd op de schijf staat. Als je dit niet doet, dan gaat ie op zoek naar oude sleutel en zet hij je kaart terug (niet wenselijk). Dus even een kopietjes draaien na opname en het zou niet meer voor moeten komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bigfoot

 

Ik heb mij waarschijnlijk niet te best uitgedrukt.

Ik bedoelde : Als de kaart een oude datum heeft gekregen door een opname te bekijken, zou de kaart dan weer een update krijgen als ik de ontvanger op een ned kanaal zet zodat ik niet moet heractiveren.

Groetjes

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen flauw idee, ik heb een Dreambox...Maar dit was een van de dingen waar die ik tegen kwam toen ik aan het onderzoeken was welke ontvanger ik het beste kon kopen...Kan dit (of een ander) forum geweest zijn, of een kopie van de handeleiding, ik weet het niet meer...Sorrie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...