Ga naar inhoud


wie kan er printplaten maken


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben op zoek naar iemand die voor mij printplaten kan maken <P>daar bedoel ik dus geen massa produktie <BR>maar ik bedoel dus een aantal stukken bv 2 stuks ik heb hier een voorbeeld en ben deze geheel aan het uit tekenen maar weet niet wat ik nog meer nodig heb om dit te doen <BR>wie kan mij helpen om dus een printplaat na te maken <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Rico,<P>als je wat meer wil weten raad ik je aan eens naar de biblio. te gaan. Er is een uitgave van elektuur waar alles in staat beschreven. Als je beschikt over een laserprinter ( moet kwaliteit zijn ) en als je een scanner hebt moet je al niet meer tekenen.<BR>De layout zet je op een slide ( plastiek folie waar op geprint kan worden )Dan de pcb met layout belichten. Opgelt belichtingstijd speelt ook een rol!<BR>Daarna heb je een bad en product nodig.<BR>Afhankelijk van de kwaliteit van de pcb, opletten met tijd dat je de pcb in bad laat liggen.<BR>Bekijk het maar eens en anders call Satd.<P>rgds<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bedankt Paul,<BR>maar ik denk dat ik maar het aan iemand anders overlaat<BR>ik heb het verhaal gelezen en dat gaat me nu even te ver <BR>ik zat er aan te denken om er zo'n 10 van te laten maken en dan is het denk ik toch nog wel veel werk zo te zien <BR>in ieder geval hartelijk bedank<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...