teofiles Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Hallo, Ik probeer firmware te laden in een mvision fs7000E+ in eerste instantie had ik dat fout gedaan dus niet eerst de bootloader maar dat kon ik herstellen en heb de nieuwe bootloader geladen en de firmware van gxmax 2.72 maar ik heb daar geen kaartlezer in het menu ook kan ik geen n1 n2 plaatjes krijgen, nu probeer ik wel de juiste er in te krijgen maar dat lukt niet err.6 komt er dan steeds hij moet werken met originele cd kaart, ik hoor iets van code 9999 maar weet niet waar. heeft iemand idee hoe ik dan dan moet doen, zo nodig via PM een vriendelijke groet, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
D.Quijote Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Ga naar menu toe, daarna 4 x 9 intoetsen, dan moet de kaart lezer te voorschijn komen. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
teofiles Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Geplaatst: 1 maart 2006 Gelukt, Bedankt! Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen