Ga naar inhoud


CMT Country zender


Aanbevolen berichten

Hi

 

Wie weet waar ik de countryzender CMT kan vinden?

Op welke sateliet die eventueel te ontvangen is?

Of eventueel een andere zender met country, het liefste met New Country

 

The Undertaker

-------------------------------------------------

Dreambox 7000s - NSLU2 - USB HD 160 GIG WD - Wavefrontier T55 - 4 lnb's Invacom Single

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Hi Wie weet waar ik de countryzender CMT kan vinden?
Op welke sateliet die eventueel te ontvangen is?
Of eventueel een andere zender met country, het liefste met New Country The Undertaker


CMT Europe (Country Music TV) United Kingdom Dit kanaal wordt momenteel in Europa niet uitgezonden (ku-band)

CMT East en CMT west zitten oa. nog op AMC 11 op 131.0 west, EchoStar 7 op 119.0 west en Galaxy 11 op 91.0 west maar die kunnen we in Europa niet ontvangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

de zender CMT is inderdaad nergens meer te bekijken in Europa. Ook niet in Ierland of the UK.

 

Jammer eigenlijk, want met het Sky Digital UK pakket heb je tientallen muziekzenders, behalve een countrykanaal zoals CMT. Ik heb het enkele jaren geleden wel eens op een hotel in ierland gezien en ik vond het wel een leuk kanaal.

 

Hopelijk komt het ooit wel eens terug.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog steeds jammer dat er geen enkele Country Videoclip zender in Europa te ontvangen is... Schijnbaar is er te weinig interesse... Zo weinig interesse dat er zelfs nog geen uurtje te vinden is op een andere zender... Echt verschrikkelijk. Zelfs fatsoendelijke Stream TV via het internet is niet te vinden. Het enige uurtje wat ik weet is via Star (Premiere pakket). Deze is gecodeerd en maar 1 uurtje (3x herhaald) per week en dan ook nog oude prak met Duitse country ertussen door (minstens twee clips)

 

Gelukkig krijg ik regelmatig DVD-tjes met opnames van CMT, GAC of VH1-Country vanuit de US!!! Ik snap nog steeds niet dat MTV zo veel zenders geeft met allemaal (ongeveer) dezelfde brak (MTV, MTV Base, MTV Hits, VH-1, VH1-Classic, MTV Dance, TMF) en niet een paar uurtjes Country uitzend (onder bijvoorbeeld VH1-Country). Dat zou zo'n uit de US komende zender eigenlijk wel waardig zijn.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger zat thie analoog op 21 west intesat 601 als ik me niet vergis.

Je had er echt een 1,2 meter schotel voor nodig om een redelijk plaatje tevoorschijn te toveren.

In die tijd stond thie vaak op die zender.

Ik hoop dat thie weer een keertje terug komt.

Beter 10 kapotte Condensatoren in de hand , Dan 1 in je ontvanger....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Littlesat,

 

Op geen een zender Country, nou dat heb je dan mooi mis. Op 3 sat komt zo nu en dan een uur contry muziek zie beneden

 

Es handelt sich um Country Roads auf 3sat, die einmal monatlich freitags um 12. 45 Uhr ausgestrahlt wird.

 

Bron (Home of Rock) google dit naar eens.

 

Helaas geen dagelijkse clips en ja CMt heb ik vroeger gehad wou graag dat hij terug kwam. Was een uistekende zender.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...