Ga naar inhoud


Editor Voor Philips DST-5816


Avalon

Aanbevolen berichten

Hallo<P>Ik heb vanavond een Philips DST-5816 ontvanger op de kop kunnen tikken. ik zoek daar een channel editor voor is die al ergens te vinden of heeft philips de deur voor hobbyisten op slot gegooid voor dit soort dingen. <P>Groetjes Avalon <BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi <P>Dat is een programma waar je de kanalen netjes op volgorde kan zetten. Trouwens ben al een stukje verder ben al aan het Spelen met een editor die ik gemaild kreeg van iemand maar werkt nog niet 100% perfect <BR>Dus als iemand wat beters heeft hou ik me aanbevolen<P>Groetjes Avalon <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Avalon:<BR><B>Hoi <P>Dat is een programma waar je de kanalen netjes op volgorde kan zetten. Trouwens ben al een stukje verder ben al aan het Spelen met een editor die ik gemaild kreeg van iemand maar werkt nog niet 100% perfect <BR>Dus als iemand wat beters heeft hou ik me aanbevolen<P>Groetjes Avalon <P>Hallo Avalon..<P>Vraagje hoever ben jij al met editor? en welke gebruik je??<P>Ik zal eens kijken want waarschijnlijk he ik wel een goed werkende.<BR>Kan je voor mij kijken welke software jij in de receiver hebt zitten bij mij zit versie 4.0 erin..<BR>Trouwens wereld receiver kan alle kaarten moeiteloos aan..<P>Ad<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi <P>Als software versie heb ik 4 erin zitten en op die andere philips die kapot is gaf tie geen software versie aan. de editor die ik had werkte soms wel maar het probleem wat ik daar bij had was dat de ontavnger op tilt sloeg als ik hem connecte kon wel uitlezen maar niet sturen. media-serax was het programma maar er zijn iets van 12 soorten van.<P>Als jij een eidtro hebt die beter werkt met deze software mag je die mij wel toe mailen ben altijd in voor nieuwe dingen. en uit te vissen of het ook met andere mediaboxen van Philips kan werken.<BR>Mail to :avalo000@xs4all.nl<P>Groetjes Avalon<BR>have a nice weekend.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik nier ook al geruime tijd naar op zoek, echter ook nog niets gevonden.<BR>Bij ***geen-reclame*** uit URK hebben ze eens zoiets in de download gehad, dit was italiaans en werkte hier niet.<BR>In diverse boards is er ook al eens over geschreven, kijk bijvoorbeeld hier maar eens: <A HREF="http://www.thoic.net/askat/NonCGI/Forum1/HTML/000041.html" TARGET=_blank>http://www.thoic.net/askat/NonCGI/Forum1/HTML/000041.html</A> <P>Succes,<P>Stokie.<P>P.S. mocht er iets werkends gevonden worden, dan houdt ik mij uiteraard van harte aanbevolen!<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...