Ga naar inhoud


NEWCOMERS FAQ ON HOW TO DO IT. HOE PROG JE EEN NIEUWKOMER Z'N KAARTJE :)


Gast

Aanbevolen berichten

Hi all,<P>gonna need some support here from the more experienced and mature users on the board, as this is a matter of confidence and maturity between the progger and the newcomer. Let me explain.<P>If newcomers aren't able to program there card, they should install NETMEETING 3.0 Desktop Sharing. (you see it comming already?) Then contact someone who can show it to you using YOUR computer and progger over the net. Once they've seen it done, they'll never forget! Again this needs adult people, and no kids trying to mess up someone's compy. But it works great ! (progged a lot of cards already this way)<P><BR>Cheers<BR>Fx<P>Hi (bis)<P>kan hier wat help gebruiken van wat meer gevorderde en volwassen gebruikers van dit board sinds het hier gaat over vertrouwen tussen de progger en de nieuwkomer. Even uitleggen.<P>Als iemand zijn kaart niet geprogged krijgt kan ie netmeeting 3.0 Desktop sharing installeren (zie je het al?). Zoek dan iemand die jouw kaartje programmeert via het internet met jouw pc en progger. Een keertje gezien hoe het moet vergeten ze het nooit meer smile.gif Nogmaals, je hebt hier wel volwassen mensen nodig die niet van plan zijn je compy naar de filliestijnen te helpen. Maar het werkt perfect! (Heb op die manier al heel wat kaartjes aan de praat gekregen)<P>De mazzel,<BR>Fx<BR><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


HOI FX,<BR> <BR>Leuk kaartjes progge via netmeeting, zo heb ik eens iemand geholpen in Canada met zijn computer.<BR>En dat ging echt perfect hoor.<BR>Maar vertel eens is er een surver op netmeeting voor satelliet ontvangst??<BR> <BR>Gr Pjotter<BR> <P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik hou me aanbevolen.<BR>icq me maar effe 19021145<BR>ik ben geholpen door super djazzie maar<BR>met zijn instructies lukte het ook niet<P>heb een jdm programmer en een 2 stone kaart<BR>bye<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...