Ga naar inhoud

Dreambox 7025 reageert niet op bijgeleverde afstandsbediening ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze week heb ik als nieuw speeltje een 7025S gekocht. Blij bezig met uitpakken en aansluiten merk ik tijdens het opstarten dat de box niet reageert op de bijgeleverde afstandsbediening. Hoewel ik 1x op de DREAMBOX knop druk en daarna op bijvoorbeeld een pijltje druk (voor het selecteren van de taal) dan zie ik wel het knopje van de dreambox rood oplichten maar gebeurt er niets. Nu zou je denken dat deze kapot is. Echter als ik de code programmeer van mijn tv op deze afstandsbediening dan kan ik deze wel weer aansturen.

Ik heb de afstandsbediening ook geprobeerd op een 7020 en ook deze reageert er niet op (terwijl ze toch universeel op elkaar zouden moeten reageren ??)

Weet iemand of er met een knopcombinatie de afstandsbediening te programmeren is voor de dreambox zelf net zoals je een tv eraan kan koppelen door een van de codes in te toetsen ??

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Geplaatst:

heb je al eens gedacht aan een kapot IR oog in je dreambox?? als ik jou was zou ik ermee terug gaan.

Wavefrontier T90 met 12 Smart Octo LNB's

Archsat met 3 Smart Octo LNB's

1x Dreambox 8000, 4x Dreambox 800se en 2x Dreambox 800

28.2e - 23.5e - 19,2e - 16.0e - 13.0e - 10.0e - 4.8e - 0.8w - 4.0w - 8.0w - 12.5w - 15.0w - 22.0w - 30.0w - 40.5w

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen