Ga naar inhoud


PLi Diamond/7020 HDD probleem


GaMeR64

Aanbevolen berichten

Hey Allemaal,

 

Ik heb PLi Diamond op mijn 7020 staan. Dit werkt allemaal heel goed. Ik heb alleen 1 probleem. Zodra ik me 7020 standby zet, dan hoor je dat de HDD ook wordt uitgeschakeld. Echter wordt deze een aantal seconden later weer aangeschakeld en blijft dus draaien. Het systeem blijft echter wel op StandBy. Ik heb al wat geprobeerd te veranderen met de "Acoustics" instelling maar daarmee veranderd er niets. Misschien heeft iemand hetzelfde probleem (gehad). De 7020 staat in een slaapkamer dus, anders was het niet zo`n probleem geweest.

 

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de install verder niet echt aangepast. Er draait wel gb*x op. Het is een DualBoot install met Gemini 2.70. Daarmee heb ik er echter geen last van. En er is geen Swap file aangemaakt idd. HD Sleeptime staat op 1 en HDD Acoustics op 128.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je gb*x is continu bezig om bestanden in de /var/tmp te zetten / aan te passen.

Als de /var op je harddisk staat is het niet zo verwonderlijk dat je harddisk weer opstart nadat je 'm op standbij gezet heb.

Wavefrontier T90 met 12 Smart Octo LNB's

Archsat met 3 Smart Octo LNB's

1x Dreambox 8000, 4x Dreambox 800se en 2x Dreambox 800

 

28.2e - 23.5e - 19,2e - 16.0e - 13.0e - 10.0e - 4.8e - 0.8w - 4.0w - 8.0w - 12.5w - 15.0w - 22.0w - 30.0w - 40.5w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet alleen genoemd programma

Ik heb gemerkt dat er meerdere programmas verantwoordelijk zijn voor het wederom opstarten van je harddisk

ondanks dat je in de setup 1 minuut hebt gekozen gaat ie toch weer aan de slag

Ik heb alle addons eruit gegooid en het probleem was opgelost.

 

Ik heb gekozen voor zo min mogelijk addons (alleen een lcd controllertje ) ook het amber display mocht uit snachts, zodat ik in de slaapkamer ook rust heb en niet voorturend een zoemtoon hoor of verlichting van het display zie.

 

it helps

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...