Ga naar inhoud


Hauppauge Nexus S


Aanbevolen berichten


Hallo Lemming.

 

Ik hoop dat er iemand reageerd die een defecte Nexus heeft liggen waar je er een af kunt halen.

Ik heb even bij de Skystar 2 en de Skystar 1 CI gekeken, maar daarbij is niet te zien of daar dat IC ook gebruikt wordt zonder de tuner verregaand te slopen.

De Skystar 2 verwacht ik niet, omdat ik zag dat dit IC de 22KHz generator ingebouwd heeft en deze bij de Skystar 2 vóór de tuner op de voedingspanning gesuperponeerd wordt.

 

Ik stuur je even een PM met een adres waar je het zou kunnen proberen.

 

Albert_H.

 

P.S. Misschien dat iemand weet of dit IC voor de LNB voeding ook in bepaalde ontvangers gebruikt wordt, dat maar de kans op het vinden van een sloop systeem waar hij uit te halen is groter.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ook in de manhattan plaza 3300....Tenminste heb ik in de mijne gezien maar is ook weer zonde om te slopen...De nieuwe nexus heeft de lnbp20(andere vorm) erinzitten en de oudere de lnbp13(is ja gelijk met de 16 alleen 500 ma ipv 650) Maar alvast bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik heb precies hetzelfde gehad met m,n technotrend, [sluiting en van 2 kanten voeding kan het ic.tje slecht hebben.

het ic is nergens particulier te koop of je moet grote aantallen willen hebben, heb dit destijds [half jaar geleden uitgezocht] heb toen de kaart naar technotrend in duitsland gestuurd en voor € 30 weer gerepareerd, binnen zeer korte tijd had ik m,n kaart hier in spanje weer terug, dus ik zou het bij hun proberen, in mijn geval echt topservice!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...