redneck eyeball Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Beta 1 Graag testen en laten weten of het werkt natuurlijk. - Schermmeldingen zouden moeten werken nu - Veel zenders toegevoegd - zou moeten werken op PLi, Gemini, SDT en andere - zou moeten werken op 7000 en 7020 - zowel voor HDD als USB - verschillende bugfixes - optimalisatie CU Red 1106213-SkyEPG_10-beta1.zip
redneck eyeball Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Geplaatst: 10 maart 2006 30 downloads ... en nog geen reacties ? Ik wil wel graag horen of het werkt zoals het hoort ook hé. CU Red
ilya Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Ik heb hem via de manual install zonder problemen in de gem. 270 geinstalleerd.Effe gereboot en vervolgens naar sky movies gezapt.En...... vol verwachting in plugin menu gedrukt op download Sky EPG. Helaas reageert de plugin niet.Je klikt erop en ziet niks gebeuren.??? TJa, wat nu .............. IL 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
ilya Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Vanmorgen weer geprobeerd. en het volgende gedaan, volgens read me file: For usage with MV : ------------------- In MV, press DREAM to go to the setup screen. In the inputs, select SKYUK as input. Ik zie echter geen SKYUK input menu.Wel zie ik ineens in de MV alle sky movies .Ik denk dus wel dat het op de een of nader manier werkt.Normaal krijg je de melding als je naar de SKYplugin ga etc , ËPG Done". Nu druk ik er op en zie geen actie !!!. Maaaaaaaaar....... in de MV (rode knop) wel data !!!!!!!! IL 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
redneck eyeball Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Geplaatst: 11 maart 2006 Ilya, Citaat: Ik zie echter geen SKYUK input menu. In MV, druk de menu toets, in dat menu heb je inputs staan. Bij inputs moet je er ééntje toevoegen, je kan daar skyuk kiezen om bij te voegen. Nu zou je op alle sky uk zenders de epg moeten hebben. Is dat op een 7000 of een 7020 ? Hier net nog even gechecked op m'n 7000, werkt hier prima. PLi image op usb. Kijk eens hetvolgende na, bestaat de map /mnt/usb/mv wel ? Of als je geen usb hebt, maar enkel hdd, dan de map /hdd/mv Als die niet bestaan zal het niet werken, net getest. Welke image gebruik je ? CU Red
flugel Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Ik heb de boel geinstalleerd en alles werkt perfect op mijn dm7000 met gemini 2.70. Mooi is dat je nu kan zien wat er gebeurt en wanneer het downloaden afgelopen is. Ook de toegevoegde zenders werken .... Bedankt voor de update. 1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI Wavefrontier T90 - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Sony 65XD8599 4K Android TV
rai Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Heb hem hier ook geinstalleerd. Zie ook wel wat info op de Sky kanalen, maar vraag me af of ik dit ook niet zie zonder de plugin. Kan namelijk maar max 3 uur vooruit kijken. neem tenminste aan dat er info voor meer dan een dag getoond moet worden? ALs ik bij het input screen kijk, dan staat daar wel SkyUK, maar bij Download staat "no". Klopt dat?
martjeB Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Citaat: Mooi is dat je nu kan zien wat er gebeurt en wanneer het downloaden afgelopen is. Dat downloaden duurt idd altijd zo lang, deze melding is daarom erg handig. Draait hier op PLI. Gtz. Martje B
redneck eyeball Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Geplaatst: 11 maart 2006 @rai, 3 uur vooruitkijken klopt niet hoor. Je zou telkens de epg voor vandaag en morgen moeten hebben. Bij de inputs inderdaad gewoon skyuk selecteren, verder hoeft er niets te worden aangepast. Zeg eens welke image je gebruikt, of je een 7000 of 7020 hebt, usb, hdd etc. Als je de plugin start, krijg je dan den meldingen dat hij aan het updaten is. Geef eens wat meer info graag. CU Red
rai Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Als ik de Sky update plugin draai springt hij meteen weer teru naar het menu. Geen melding dat er iets aan de gang is. Gebruik de oude vertrouwde Hydra Beta 4.
redneck eyeball Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Geplaatst: 11 maart 2006 Met de oude Hydra, dan heb je hoogstwaarschijnlijk een manuele installatie gedaan. Als je dat doet moet je wel skyepg en xml2epg chmod 755 doen ! Hoogstwaarschijnlijk ben je dat vergeten. probeer maar eens. PS : Ik raad je aan om toch PLi eens te proberen. Veel leden van het oude Hydra team hebben een ondergekomen gevonden bij PLi. CU Red
SoSa Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Citaat: Beta 1 Graag testen en laten weten of het werkt natuurlijk. - Schermmeldingen zouden moeten werken nu - Veel zenders toegevoegd - zou moeten werken op PLi, Gemini, SDT en andere - zou moeten werken op 7000 en 7020 - zowel voor HDD als USB - verschillende bugfixes - optimalisatie CU Red Heb em hier draaien op DM7000 onder Gemini 2.7 op USB en het werkt prima. Ook de schermmeldingen werken. Ik heb em zelf wat aangepast door de update schermpjes telkens aan te roepen tussen elke ophaal actie. Ook heb ik het "UPDATE DONE" schermpje verwijderd aangezien die wegvalt achter het plugin menu dus is in mijn ogen een beetje overbodig. Ik heb mijn getsky file toegevoegd als bijlagen zodat je kunt zien wat ik heb gedaan.1107387-getsky.txt
redneck eyeball Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Geplaatst: 11 maart 2006 Dat van die tussentijdse meldingen had ik ook al zitten overwegen ... ik denk dat ik die ook ga inbouwen. Ik zoek nu nog iemand die de plugin heeft kunnen testen op een 7020 CU Red
Henksat Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Citaat: Ik zoek nu nog iemand die de plugin heeft kunnen testen op een 7020 CU Red Ik sta geheel tot je beschikking, je weet me te vinden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
rai Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 Heb het probleem al boven water. Die getsky file is gemaakt op de PC zeker. Valt over de ^M achter de file. Heb maar even dos2unix erop losgelaten. Gaat een stuk beter. Krijg wel als ik hem nu met de hand draai de melding: ln: /usr/lib/libxmltree.so.0: No such file or directory. DIe staat trouwens wel gewoon in /lib. Heb dat script maar eens goed bekeken en zo te zien is dat iets voor de 7020. Dus maar een # voorgezet. Een 755 op skyepg wordt lastig. Die file zit namelijk niet in je zipfile.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen