Ga naar inhoud


Premiere World


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil een satellite receiver aanschaffen Humax 5400 om ASTRA en HOTBIRD te kunnen ontvangen.<BR>Ik vraag me daarbij of of Premiere World interessant genoeg is om er een Irdeto module voor te kopen. Ik weet dat de 5400 embedded Irdeto heeft, maar daarmee kun je als ik het goed heb (nog)geen Premiere ontvangen. <BR>Iemand die daar iets zinnigs over kan vertellen?<P>Is Premiere World alleen te ontvangen via Irdeto of ook via Seca?<P>Wordt Premiere World vaak ook in het Engels uitgezonden, of is het meestal alleen in het Duits?<P>Wat is er naast Premiere World interessant alleen via Irdeto en niet via Seca te ontvangen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou luister het volgende Premiere is gewoon irdeto dus geen seca.<BR>En over de apparaat gesproken zal ik niet weten.<BR>Wat ik jou zou ieder geval aanraadt is de volgende echostar 2000ip of 3000ip oftwel een strong de nieuwe model met alles er op en aan.<BR>En koop dan ook een twee commom interface een common van aston en een van een irdeto.<BR>Dan ben je gewoon helemaal klaar.<BR>Je hebt in preiepe gewoon niks meer nodig.<BR>Je hebt gewoon alles wat je moet hebben zoek niet verder als het allemaal zo simpel kan.<BR>Ik wens je nog heel veel succes.<BR>Bij mij werkt gewoon alles wat je wil zoals seca en irdeto succes. smile.gifwink.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het intressant is voor je dat is maar de vraag. Als je een seca module hebt en irdeto in de humax dan weet ik het zo net nog niet.<BR>Dan heb je in princiepe zat om te ontvangen en is premiere niet een noodzaak.<P>Maar als je net als mij zo'n freak bent dan heb je alles. -))<P><BR>Premiere heeft aleen maar duitse taal en totaal geen engels op cinedom1/a na!.<P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks guys for the answers. Maar het lijkt er op dat hoe meer antwoorden ik krijg, hoe meer vragen ik krijg.<BR>vragen=(antwoorden)^2 ;-)<P>Het is volgens mij (bijna) niet meer mogelijk om Irdeto kaarten te krijgen, dus Premiere kan kan ik sowieso wel vergeten or not?<P>Wat about wafer cards, iemand hier ervaring mee? Kunnen deze als vervanger van Irdeto kaarten dienen? Zodat ik in ieder geval Ned1, Ned, Voo, RTL4 etc. kan ontvangen als mijn Seca kaart niet meer werkt?<P>Kan iemand mij vertellen of Canal+ smartcards leverd die in ieder geval Ned1, Ned, Voo, RTL4 etc. weergeven zonder dat daar een abo voor nodig is?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

op wafer en pic cards kun je alles haast <BR>doen dus ook irdeto en seca.<BR>dus meerdere pakketten op 1 card[van 1 codering].<BR>maar jij moest maar eens goed de fags en de<BR>forums goed doorlezen.<BR>het is de bedoeling dat je zelf ook wat on-<BR>der neemt .<BR>moesten wij ook ?????<BR>geef je ogen goed de kost .<BR>reporter[remco]<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Minnaar:<BR><B>Nou luister het volgende Premiere is gewoon irdeto dus geen seca.<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Nou wat betreft dat "gewoon irdeto" van Premiere World wil ik het volgende zeggen ,laat dat gewoon maar weg , het is een variant op het irdeto systeem te weten Betacrypt ,en dus zeker geen gewoon irdeto. Dus niet te onvangen met een "gewone irdeto" ontvanger. Wil je de Duitse kanalen ontvangen zal er inderdaad een CI ontvanger moeten worden aangeschaft (of een mm9500 met DVB 2000 soft). De CI dient wel gepatched te worden naar een zgn. allcam om de duitsers op het scherm te kunnen krijgen.<P><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Tech.<P>Er zijn blijkbaar nog personen die niet direct beginnen te zeuren en een normaal antwoord geven over het feit dat je eens een keer iets vraagt omdat je het snel wilt weten en niet altijd de tijd hebt om eerst duizenden andere berichten door te spitten of omdat je een mogelijk bericht over het hoofd gezien hebt. Ik weet, ik had dit niet moeten zeggen, want nu moeten er natuurlijk weer hele bosjes personen reageren om hier hun mening over te geven.... AUB NIET doen, dat is verloren energie. Daar gaat dit forum niet over. Laten we ons beperken tot onze geweldige hobby.<P>Ik heb besloten voorlopig geen Irdeto CAM te kopen. Dat voorlopig zal dus wel nooit worden aangezien de Irdeto Cam's die nog gemaakt worden niet meer te patchen zijn naar AllCam.<BR>So its all in the hands of TeeBee and partners now.....<P>Thanks again Tech and everyone else who helped this Newbie. Misschien wordt ik ooit nog eens een (Elite) member dan kan ik andere weer helpen.<P>Cheers,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er mensen zijn die nog originele kaarten nodig hebben kan ik er nog wel een paar missen. (ik weet het dit moet ik eigenlijk in te koop plaatsen, maar het is ook een antwoord op de vraag...)<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SAT4ALL:<BR><B>als er mensen zijn die nog originele kaarten nodig hebben kan ik er nog wel een paar missen. (ik weet het dit moet ik eigenlijk in te koop plaatsen, maar het is ook een antwoord op de vraag...)<P></B><HR></BLOCKQUOTE>kaarten verkopen wij toch niet in dit forum al is het een antwoord op een vraag maarja het kan zelfs de beste gebeuren groetjes ibby<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...