Ga naar inhoud


hoe kan ik bestanden over zetten?


Gast aktas

Aanbevolen berichten

 

Hallo allemaal.

Ik heb pas een relook 400 gekocht.

Ik heb heel weinig ervaring. Mijn vraag is: kan iemand mij uitleggen hoe ik bestanden van de pc naar de relook kan zetten.(keys, mp3's en andere bestanden)

Als jullie mij hiermee kunnen helpen zou ik u heel erg dankbaar zijn.

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Aktas,

Ik heb begin deze week ook een Relook 400s gekocht en denk dat ik met de zelfde problemen heb geworsteld als jij. Ik denk dat ik er nu uit ben.

 

Ik ga er van uit dat je de 400s hebt aangesloten met een lan kabel op je computer of router.

Druk op menu en vervolgens pijltje naar rechts tot dat je bij menu 4 bent. Hier ga je naar "netwerk info". Vervolgens zie je het IP adres staan.

Open je web brouwser in je computer en tik in de adres balk het IP adres en vervolgens Enter.

Nu heb je verbinding met je ontvanger en kun je een aantal zaken instellen.

Je kunt hier eventueel ook je image vervangen voor een ander. Zie www.denktenk.com en klik op "400s".

 

Wanneer je bestanden wilt verplaatsen van of naar je ontvanger verander je in de adres balk "http" in "ftp". Waarschijnlijk krijg je dan een melding dat je geen toegang hebt tot de bestanden. In Internet Explorer (voor andere brouwsers weet ik het niet) klik je dan op "Bestand" en gaat naar "aanmelden als...". Je gebruikers naam is "root" en je wachtwoord "relook".

 

Ik hoop dat dit een antwoord op je vraag is.

Succes.

 

Groet,

 

Jorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...