Ga naar inhoud


kanalen laden op astra gaat niet goed ????????


Gast

Aanbevolen berichten

wie kan er vertellen wat het astra laad probleem is .<BR>als men met een seca box nieuw uit de verpakking de kanalen wilt installeren laad hij maar 600 kanalen in en geen rtl4 en 5 en geen duitse kanalen ik heb dit met 3 ontvangers geprobeerd en met 2 lnb,s op een 60 cm schotel en op een 80 cm en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem <BR>hoe komt dit en hoe lost men het op <BR>wie kan mij en mede gebruikers helpen aub<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit heb ik ook gehad met pic kaart met auto update codes dus of hier van het board de codes van aug laden deze zijn geen auto update dit werkte bij mij perfect of de orginale kaart er in<BR>ik heb zelf een philips <BR>ik hoor het wel <P>groeten fred<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het s,nachts weer gedaan en toen wel met succes ik heb gehoort dat het in de stream verbinding zit vanaf de astra en dat dezer soms een afwijking in de bitstream heeft door dat de anders astra sattelieten dan erg kort bij de 1G komen en dat er op zo,n moment problemen kunnen zijn met het laden van de kanalen <P>BRON (johns place)<P><BR>groetjes <BR>nowtv@planet.nl<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft te maken met de "home transponder" van C+ , deze schijnt iets gevoeliger te zijn voor "crossover polarisatie" dus lnb niet zuiver haaks op het signaal gemonteerd kan resulteren in het niet vinden van bepaalde kanalen.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...