peterksr Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien of ik een update op mijn c+ kaart hebt gehad met de kaart in een van de rechtse sloten (kaart chip naar beneden) ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 In het emu menu (afhankelijk van welke emu gebruikt wordt) Eeuuuhhh volgens mij gele knop op AB ( Card Info)
guppje29 Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 ff in het softcam menu de emu op newcamd zetten en de cardserver op cardserver zetten dan op de gele knop drukken en dan lees hij je kaart uit en geeft hij de datum weer van hoelang hij nog geldig is DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Hyunday magic Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Citaat: hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien of ik een update op mijn c+ kaart hebt gehad met de kaart in een van de rechtse sloten (kaart chip naar beneden) ? gr peter blauwe knop > softcam instellingen en dan gele knop. Dit werkt uiteraard alleen als er een kaartserver draait. Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
peterksr Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Geplaatst: 21 maart 2006 hallo, ik heb geen cardserver draaien dus hoe moet het dan ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Hyunday magic Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Citaat: hallo, ik heb geen cardserver draaien dus hoe moet het dan ? gr peter Als je via je kaart wil kijken, moet je een kaartserver + emu hebben draaien. download newcamd + newcamd config. ga naar emu config en kies in onderste veld cardserver een veld hoger kies je newcamd. nu met rood cardserver starten en met groen newcamd Nu is ook kaar info opvraagbaar. Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
peterksr Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Geplaatst: 22 maart 2006 hallo Ome merde, het is camd3 gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen