Ga naar inhoud


Probleem MasteraIII + Paarse fun opgelost


Aanbevolen berichten

Het lukt niet om een funcard AT90S8515a + 24c64

aan de praat te krijgen.

Eerst met Chipcat v23 geprobeerd hier kwam de melding "loader doens't work" na vele progingen niet gelukt. Dit progran werkt niet met een funcard en MasteraIII

 

Hierna met ***geen-reclame*** eerst versie 1.86..dit lukte ook niet. Hierna mer versie 1.87..dit lukte wel maar geen beeld. Toen nog een poging met verify als laatste opdracht en toen lukt het wel. Mooi weer een stap..

Wat nog niet gelukt is dat is om Erotic x te ontvangen. Maar dat kan mogelijk aan de file liggen. Nu heb ik 5in1 hutsefruts gebruikt.

 

Mijn dank aan Duwgati satpages.sat4all.com want daar staat veel informatie..

 

Ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben.

Gr. Phill

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites


</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door Philips:

<strong>Het lukt niet om een funcard AT90S8515a + 24c64 aan de praat te krijgen.

Eerst met Chipcat v23 geprobeerd hier kwam de melding "loader doens't work" na vele progingen niet gelukt. Dit progran werkt niet met een funcard en MasteraIII

 

<knip></strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Chipcat 2.3 werkt perfect met de paarse (of is het roze) funkaart en een MasteraIII ook onder Windows XP. Ik gebruik dit zelf namelijk. Ik heb dezelfde deco als jij, dezelfde hutsf***ts files etc. etc.

Misschien was je download van chipcat niet helemaal gelukt of iets dergelijks want hier werkt het perfect. Wel de interne eeprom omnoemen met dezelfde naam als je flash , met als extensie .epp

Dit vergat ik de eerste keren ook namelijk en dan werkt het inderdaad niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...