Jump to content

EVEN LEZEN NU!!!!!!

Guest

Recommended Posts

HET onderstaande zal wel goed bedoeld zijn .MAAR dit is juist een van de dingen die niet gedaan moeten worden. staat iets niet op de juiste plaats . geef dan gewoon geen replay. of geeft gewoon een nuttig antwoord. heb dus besloten om integrijpen <BR>en dit soort replays en alles wat er op volgt gewoon te verwijderen.. hou het board leesbaar . voor iedereen .<P>gr djazzie<BR> <P><BR>deze vraag hoort hier absoluut niet thuis??<BR>het dient tot aanbeveling de namen van forums<BR>goed te bestuderen.<BR>het is al vaker geoppert door sat4all ,dat<BR>de mensen eens goed moeten kijken voor ze <BR>ergens wat plaatsen.<P>p.s. die kun je beantwoorden door een aantal<BR>forums eens goed door te spitten.<BR>------------------<BR>NO SAFE HAVEN<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Er zijn mensen die in hun enthousiasme niet verder kijken ;zonder foute bedoelingen .<BR>Ik kan me voorstellen dat een echte newbee niet op de hoogte is van de "regels" en dus een posting plaatst op de verkeerde plek.<BR>En inderdaad ,het komt niet ten goede aan de overzichtelijkheid maar ik denk dat we allemaal wel eens iets op de verkeerde plek gezet hebben.<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.