Ga naar inhoud


EVEN LEZEN NU!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

HET onderstaande zal wel goed bedoeld zijn .MAAR dit is juist een van de dingen die niet gedaan moeten worden. staat iets niet op de juiste plaats . geef dan gewoon geen replay. of geeft gewoon een nuttig antwoord. heb dus besloten om integrijpen <BR>en dit soort replays en alles wat er op volgt gewoon te verwijderen.. hou het board leesbaar . voor iedereen .<P>gr djazzie<BR> <P><BR>deze vraag hoort hier absoluut niet thuis??<BR>het dient tot aanbeveling de namen van forums<BR>goed te bestuderen.<BR>het is al vaker geoppert door sat4all ,dat<BR>de mensen eens goed moeten kijken voor ze <BR>ergens wat plaatsen.<P>p.s. die kun je beantwoorden door een aantal<BR>forums eens goed door te spitten.<BR>------------------<BR>NO SAFE HAVEN<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn mensen die in hun enthousiasme niet verder kijken ;zonder foute bedoelingen .<BR>Ik kan me voorstellen dat een echte newbee niet op de hoogte is van de "regels" en dus een posting plaatst op de verkeerde plek.<BR>En inderdaad ,het komt niet ten goede aan de overzichtelijkheid maar ik denk dat we allemaal wel eens iets op de verkeerde plek gezet hebben.<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...