Ga naar inhoud


[5010pvr masterpiece]MP3 bestanden afspelen


Little Brother

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een Topfield 5010PVR masterpiece, tot op heden bevalt hij uitstekend.

Ik heb wel een vraag, ik heb via Altair een aantal MP3 bestanden neergezet in de folder MP3.

Nu kan ik ze ook afspelen, alleen speelt hij alleen maar 1 MP3 bestand afdraaien.

Volgends de engelstalige handleiding kan je via de afstandbediening met behulp van de rode knop een aantal selecteren en daarna afdraaien.

Alleen het lukt me niet om de MP3 bestanden te selecteren.

Misschien doe ik iets fout, hebben jullie misschien nog een tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ga naar de MP3 lijst dan kun je inderdaad met de rode toets

een nummer selecteren achter de naam van de MP3 verschijnt een nummer je kunt ook een nummer overslaan door op de P+/ P- toets te drukken

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik geprobeerd, ik neem aan dat met rode knop bedoeld wordt dezelfde knop die ook voor PIP gebruikt wordt.

Ik heb dit geprobeerd er verschijnen geen markers achter de MP3 bestanden.

Misschien is er toch iets niet goed, of moet er nog een bepaalde instelling gedaan worden, of knoppen combinatie, trouwens ondanks de Aston dual cam werkt PIP ook niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het PIP verhaal moet je in de TOPFIELD FAQ het 4 stukje van Milo even lezen.

 

MP3 speler, kan je het volgende doen:

Naar de mp3-lijst gaan, op het eerste nummer gaan staan, 1x rode knop drukken, op het volgende nummer gaan staan, weer rode knop 1x indrukken, vervolgens op play drukken. Normaal gesproken zou die dan met het eerste nummer beginnen. Als dit niet het geval is; hij speelt het 2e nummer af, is er inderdaad wat mis.

Misschien helpt een een fabrieksreset dan.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat wel het geval. Dit kan je weer met wat verschillende programmaatjes backuppen. bv. VEGA of Top set.

Maar dan moet je je Topfield wel verbonden hebben met je pc.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

PiP mode moet je wel aan zetten bij de instellingen van het CI menu

om een goede werking te krijgen

 

als het dan nog niet goed werkt denk ik dat de AB niet goed werkt

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ander vraagje aan je.

 

Toen je verbinding maakte met je PC via de usb verbinding, herkende je computer meteen je ontvanger. Of heb je nog wat anders moeten doen??.

 

Alvast bedankt voor je reactie,

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee als je de Topfield aansluit op de PC dan zegt PC nieuwe hardware gevonden en dan krijg je als het goed is een melding dat je software moet installeren

 

dan laat je de PC hand matig zoeken naar het tfdll.Dll / tfbulk bestand in de map waar Altair staat en dan moet het werken

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...