Ga naar inhoud


SCSI en 9600 probleem?


Gast

Aanbevolen berichten

Wanneer ik de zenderlijst download vanaf m'n 9600 ontbreken er veel kanalen, de ene keer ook meer dan anders. Op m'n 9200 levert dit geen enkel probleem op.<BR>Als ik nu de 9600 op een kanaal zet waar ik geen signaal heb gaat het wel goed.<BR>Het schijnt dat dit wel vaker voorkomt maar is er wat aan te doen of wie weet de oorzaak?<BR>Groenten John!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja das lastig te zeggen Rossy ik heb hier met mijn 9600 geen problemen smile.gifsmile.gif<BR>Maar gisteren had ik een 9500 die dat ook had terwijl ik met mijn oude 9500 geen problemen had.<BR>Misschien toch iets met de scsi instellingen ??<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook hetzelfde probleem met een 9500, firmware updaten met dvbedit geen troubles, settings inlezen of schrijven, hele ritsen vallen willekeurig weg. Na 3, 4x proberen gaat het vaak wel goed. Ook gaat het met setedit 3.17 vaak beter, er valt minder weg. Dit alles met een Adaptec 1460 controller (pcmcia) voor de laptop. Als het alleen de scsi instellingen waren zou de firmware toch ook wel eens mis moeten gaan. Dus houd ik het er op dat het ookiets in de settings kan zijn. Wat met DVB200 in stellen is allemaal al uitgeprobeerd. Heb alleen nog niet geprobeerd of het ook fout gaat mets Satcodx files.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...