Jump to content

Hulp gevraagd

Guest

Recommended Posts

Hoi,<BR>Ik ben in het bezit van een Moby Dick programmer en een SMD kaart (voor meer info zie <A HREF="http://www.microsoft.com)." TARGET=_blank>www.microsoft.com).</A> Daarnaast heb ik een Nokia Mediamaster met Seca en Aston CI 1.03. Ik programmeer de kaar met behulp van ICprog09.<P>Ik heb verschillende hex's en bin's geprobeerd en krijg de kaart desondanks niet aan de praat.<BR>Volgorde van programmeren eerst de hex en dan de bin.<P>Het beste wat ik tot nu toe bereikt heb is dat ik in mijn menu kan zien dat er op de kaart nog geen providers staan.<P>Wat doe ik fout?<BR>Is er ergens een stap voor stap document te vinden?<BR>Heeft iemand de juiste hex en bin?<BR>Zou ik andere prgrammeersoftware moeten gebruiken en welke dan?<BR>Waar kan ik die downloaden?<P>------------------<P>SAT4ALL Webmaster: Geen reclame op het board!!!!!!!!<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 22 August 2000).]

Als je in het menu geen providers ziet staan, is de bin file dus niet in de 24c16 geprogrammeerd , wat betreft de moby dick programmer , ik ken het ding niet en om de hele site van MS af te struinen zie ik niet zo zitten , is dat ding wel geschikt om wafers/gold/pic-cards te programmeren?<P>------------------<BR>edited by Tech smile

De technische info:<P>Moby Dick <BR>All-in-one Programmierer<BR> <BR>Schalter 1 : Links Mouse -- Rechts Ludi Modus<P>Schalter 2 : Links / Pic16F84 -- Rechts / EEPROM 24C16 Programmierung<P>Schalter 3 : Links / 6Mhz -- Rechts 3,5Mhz <BR>Anleitung zum Programmieren !<BR> <BR>Das All-in-one Programmiergerät Moby Dick<BR>von Kpt. Ahab lässt sich über drei Schalter konfigurieren. <BR>Es stehen zur Verfügung: <BR>Der Multimouse-Modus ( in 3,5 oder 6MHz ) für ISO Smartcards<BR> und der Brennmodus für die SMD-Wafer, Dil-Wafer, Pic-Platinen, Goldwafer-Karten usw.<BR>Zum Programmieren der "Jupiter1" Karten wird noch zusätzlich die "Harpune" benötigt.<P>Auch können die div. Wafer in der 8 Pin Version direkt ohne Loader programmiert werden.<P>Das Programmiergerät benötigt eine externe Spannungsversorgung <BR> <BR><P>------------------<BR>

De technische info:<P>Moby Dick <BR>All-in-one Programmierer<BR> <BR>Schalter 1 : Links Mouse -- Rechts Ludi Modus<P>Schalter 2 : Links / Pic16F84 -- Rechts / EEPROM 24C16 Programmierung<P>Schalter 3 : Links / 6Mhz -- Rechts 3,5Mhz <BR>Anleitung zum Programmieren !<BR> <BR>Das All-in-one Programmiergerät Moby Dick<BR>von Kpt. Ahab lässt sich über drei Schalter konfigurieren. <BR>Es stehen zur Verfügung: <BR>Der Multimouse-Modus ( in 3,5 oder 6MHz ) für ISO Smartcards<BR> und der Brennmodus für die SMD-Wafer, Dil-Wafer, Pic-Platinen, Goldwafer-Karten usw.<BR>Zum Programmieren der "Jupiter1" Karten wird noch zusätzlich die "Harpune" benötigt.<P>Auch können die div. Wafer in der 8 Pin Version direkt ohne Loader programmiert werden.<P>Das Programmiergerät benötigt eine externe Spannungsversorgung <BR> <BR><P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.