Ga naar inhoud


Diseqc....... Hoe?????


Gast

Aanbevolen berichten

Heb er maar eens een vast schoteltje bijgehangen voor op de Astra. Ik dacht: Wel makkelijk, niet zoveel meer draaien. Ik heb een schakelaartje gekocht (V 2.0)<BR>Schoter goed uitgericht, kabel in Lnb1, kabel in Lnb2, de Out naar de Dbox (met laatste (blokkerversie) DVB2000)<BR>Maar nu??<P>De kabel welke in Lnb1 zit, die werkt, de andere niet. Het rode lampje brandt...<P>Hoe stel ik DVB 2000 in:<P>Menu 8-2 : ik denk op Diseqc 1..4, en niet op 12V<BR>Menu 9-9 : positie 2 is afhankelijk van de gekozen Lnb in tunergedeelte (??) Positie 3 moet op Channel mode staan. Positie 6, het adres??? Is dit dan 10, 11, 14 of 15???<BR>De burstmode bij 9 moet volgens mij uit staan (???)<BR>Is er nog een ander menu waar ik iets aan moet passen?<P>Als laatste, er zit nog een schakelaartje in de Switch, boven het ledje, is dit een resetknopje o.i.d.<P>Je ziet, een bult vragen. Naar ik mag hopen heeft er iemand een antwoord op want ik krijg er stilaan een PUNTKOP van...<BR>En zeg nou zelf, een extra schotel is leuk, maar als ie alleen maar wind vangt.......<P>Bedankt...<P> <P><BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Menu 9-9 daar moet bit 0 volgens mij low zijn en bit 1 high en zet het diseq adr. eens op 10. Bit 0 en 1 kan ook andersom zijn,ik kan dit niet meer bij mezelf controleren, omdat ik geen Nokia meer heb.<P>Ik hoop dat je er iets mee kunt.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...