Ga naar inhoud


MediaBox


Gast

Aanbevolen berichten

Laatst heb ik een reciever gekocht van Premiere Media Box van Philips DS175A. Het menu en dergelijke is allemaal in het Duits. Mijn eerste vraag; kan ik mijn reciever opnieuw programmeren in het Nederlands? Welk programma heb ik daar voor nodig, en waar kan ik de software vinden.<P>Nu heb ik een originele C+ kaart (Geel), maar als ik deze in de reciever stop gebeurd er niets. Wel heb ik een lege kaart Piccard1 V1.1 waarop ik in het begin alles op kon ontvangen, maar sinds 1 mei zijn de belangrijkste zenders eruit, en ondertussen heb ik alles geprobeerd met mijn JDM Programmeer V1.0 als met mijn Smart Mouse en de daar behorende software (JDM) om deze te herprogrammeren maar in plaats van dat, is de kaart nu helemaal leeg en heb ik er dus voorlopig niets aan. <P>Dus mijn uiteindelijke vraag; kan ik mijn JDM blijven gebruiken om resultaat te krijgen en welke software adviseren jullie om de kaart aan de praat te krijgen. Tevens vraag ik me af wat het verschil nu eigenlijk is om mijn kaart te herprogrammeren voor de Media Box vergeleken met Nederlandse systemen<P>Alvast bedankt<P>Runner<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Veel uitleg, maar ik zal kort antwoorden :-)<P>met die hollandse kaart kun je niets doen in die MediaBox. reden: land ID komt niet overeen --> geen beeld. Alhoewel ik heb ergens op het net gelezen dat er een trukje was (ergens op de print een verbinding doen) en dan werd e land ID afgezet bij de MediaBox.<P>Met de JDM programmer, kan je losse Pic/Eprom programeren. Ik zou zeggen: deze bord eens goed nalezen: (show topics 60 days) die vraag is meerdere malen beantwoord :-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik het grootste probleem met mijn kaart opgelost met HEX en BIN files. Maar nu vraag ik me af wat staat er precies in die files?<P>Runner<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...