Ga naar inhoud


stab hh100 en humax.


Gast

Aanbevolen berichten

heb er een gekocht een stab rotor. zonnetje scheen . dus het dak op. leek allemaal in een keer goed te gaan. kompasje erbij . zuiden opgezocht.<BR>netjes gedaan wat in het boekje stond . en ja hoor de hummer krijgt de rotor in beweging. naar links naar recht. Tja en toen was het over. blijft nu op 40 graden staan .en wil niet meer van zijn plaats komen Iemand enig idee hoe ik hem weer op 0 graden krijg.(is er een mogelijk tot een reset) .of word dit een tochtje terug naar de sat dealer ?<P> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


dacht dat het niet aan het vermogen lag. voldoet volledig aan de specificatie<BR>stab 13/18 v standby 50 ma operating mode 200<BR>ma . max 350 ma<P>humax 13.5 / 18 <BR>en max 500ma.<P>zal hem vandaag eens onbelast proberen .<P>gr dj <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij draait weer. MAAR of ik doe het fout .<BR>of de humax is niet echt disq.1.2 <BR>krijg hem niet op zijn plek. staat nu op 0 <BR>(volgens de berekeningen voor de motor)op de sirus 5 e gericht. en heb signaal .Alleen naar de volgende positie .. wil hij niet. En het ziet er naar uit dat hij zijn stappen niet onthoud. Maar ja het beweegt weer dus kan ik weer lekker verder spelen. alles handmatig in de hummer zetten denk ik .<P>gr djazzie <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Djazzie als ik het vragen mag waar heb jij de stab hh100 gekocht en wat was de prijs er van. Ik ben namelijk zelf al een tijdje aan het zoeken maar alle mijn bekende sateliet dealers heb hem nog niet.<P>Groetjes Andre :><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

gekocht bij wwsat in purmerend noord holand<BR>maar had ik beter geweten had ik voor een andere oplossing gegaan . de stab was niet echt goedkoop voor het zelfde geld een noname en externe box denk ik.<BR>en een stuk minder problemen.<P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

de stab hh100 werkt !!!!!!<BR>rechtstreeks vanuit de humax :-) <BR>was even rotzooien maar . de eindpunten stonden niet goed. zodat hij het referentie 0 punt niet kon vinden . stuurt nu door ruim 25 meter kabel zonder .externe kast. <BR>nu de fijn afstelling nog . maar dat gaat lukken <P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...