Ga naar inhoud


Aankoop advies gevraagd. mbt Arion 9300


Joecks

Aanbevolen berichten

Ik heb een oude magic module met daarop UCAS 3.0. Werkt zeer goed met CD Seca kaart. Updates komen goed binnen, goed zapsnelheid en geen crashes.

 

LionKing

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Ik heb een CD versie in combinatie met een aston-dual 2.14 . Zelf ben ik niet zo tevreden over deze combinatie omdat het beeld nogal eens wegvalt met het zappen. Meerdere programma's opnemen en kijken tegelijkertijd werkt prima. en de features en prestaties van de arion zijn verder prima in orde.


De CD versie is niet de fijnste versie die er is, ikzelf heb die versie er 1 dag opgehad en was er niet over te spreken en heb de laatste 9300PVR versie er weer opgezet.

Hardwarematig zit er geen verschil tussen de "gewone 9300" en de CD versie, alleen de firmware is anders.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uit andere berichten juist begrepen dat de firmware tussen de PVR en PVR-CD versie niet uitwisselbaar is . Heeft iemand ervaring met het plaatsen van de standaard firmware op de CD-versie? Ook ben ik erg benieuwd of de EPG dan nog naar behoren werkt.

DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens importeur van de Arion9300PVR is de CD-versie geblokkeerd om firmware over te schrijven en de bootloader te gebruiken om deenderlijst zelf in te regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik het zo zeggen dat de importeur meer ziet in de CD versie van de Arion dan in de neutrale versie omdat CD beloofd heeft dat o.a. de EPG veel beter werkt en gebruiksvriendelijke is (ja ja dat zal dan wel moeten ze de handleiding eens goed aanpassen) en dat er gegarandeerd iedere maand een update komt als er na klachten bij CD dat bekend is......aldus de importeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de EPG van de CD-versie zou beter moeten werken (lees: langer, verder weg)? Wat een kolder.

Of moeten we massaal CD gaan bestoken met klachten, zodat mensen met een neutrale ontvanger ook gewoon van hun receiver gebruik kunnen maken. Ze (we) betalen immers hetzelfde geld als mensen met een CD-ontvanger.

Gr. Gerwin

 

GSM..... Geen Snoer Meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok.. je praat over 20 euro ofzo. Maar goed. Neemt niet weg dat je hetzelfde abbonement hebt. Maar dan nog steeds de vraag of ik dan voor de EPG (toch handig zo'n tv-gids) een speciale versie van de Arion moet nemen of moeten we het doen met 2 dagen gids.

Gr. Gerwin

 

GSM..... Geen Snoer Meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...