Ga naar inhoud


Nokia 9200 boot niet meer


Gast

Aanbevolen berichten

Heb hier een 9200 van een vriend liggen.<BR>Dat toestel reboot voortdurend. (X1 naar X2 en dan een reset.)<BR>Wie heeft er enig idee wat het probleem kan zijn?<BR>Nieuwe soft er in duwen? Maar via SCSI zal het waarschijnlijk niet gaan aangezien ik veronderstel dat SCSI nog niet geinitialiseerd is.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik ondertussen al gedaan, maar dat blijkt het probleem niet te zijn. (Ten minste als ik geen domme fouten gemaakt heb! )<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem komt doordat de 12v spanning weg is. Op een van de pinnen van de XP06 connector moet 12v staan. Zoek in de voeding naar transistor TS03 zit ergens tussen de koellichamen een klein zwart dopje ! vervang deze en hij werkt weer.<BR><P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!<BR>Deze spanningen heb ik gemeten:<P>DS11 = 24.3V<BR>DS12 = 19.6V<BR>DS14 = 11.7V<BR>DS15 = 5.19V<BR>TS03 = 11.56V<BR>XP06 Left = 4.60V<BR>XP06 Right = 11.52V<P>Heb je enig idee van de tolerantie op 12V en 5V?<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm ziet er toch goed uit. Trek eens de connector van de tunerboard los en kijk of hij dan wel verder start ??<BR>De spanningen kunnen iets lager zijn i.v.m. belastingen....<P><P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer anders een Bootloader 2.10 i.p.v. 2.00 Er zijn 9200 met andere geheugens ic die met de 2.10 bootloader wel werken en met 2.00 niet.<P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... Heb ik allemaal al geprobeerd (Spijtig genoeg ;-) )<BR>Heb jij enig idee wat de Init X2 betekend? (RAM init ?)<BR>Zal het in elk geval nog eens met B2.10 proberen.<P>Thx!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hmmm <BR>Heb ik ook bij de hand gehad , 2.00 deed het wel 2.10 niet ???? heel vreemd in elk geval.<BR>Misschien heb je last van een geheugenprobleem anders zou ik het ook niet weten.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...