Ga naar inhoud


Problemen goldwafer kaart en JDM programmer.


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<P>Ik heb een goldwafer kaart en een JDM programmer, ik gebruik icprog09c om dit kaartje te proge. Alleen heb ik een probleem.<BR>Ik kan wel de 16f84 proge maar de 24c16 laat zich maar niet zien. Ik heb al verschillende loader.hex geprobeerd maar nee..... ik krijg de codes door de pic heen niet in de eeprom.<BR>Ik krijg steeds de FOUT MELDING "kan smartkaart niet reseten" (als ik deze optie aan heb staan)zonder deze optie leest hij ook niet in. Zou iemand mij kunnen helpen om de juiste pic files te kunnen mailen!!!!<P>O ja, ik heb trouwens een STRONG SRT-8000. Een vriend van mij heeft de zelfde opstellig als ik maar, hij gebruikt de piccard v1.1 met een pic16f84 en een eeprom 24c16 er op als hij de componentjes er af haalt en in de JDM programmer stopt codes er in en beeld.<P>Maar mij goldwafer kaart wil maar niet<BR>HELP please HELP please HELP please HELP please<P>Thanks!!!!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi, Daar ben ik weer.<P>Is er niet een mogelijkheid om de JDM programmer te modificeren dat hij wel de goldwafer kaarten kan beschrijfen ?????<P>Als iemand mij daarmij kan helpen zou ik heel blij zijn.<P>In de reply hier boven staat een url: waar ze uitleg geven hoe je het moet doen.<BR>Maar dan heb je twee programmers nodig een JDM en een Phoenix. Ik heb zelf alleen een JDM (helaas denk ik).<P>Bye Bye.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is vast mogelijk om de jdm te modificeren . en moeilijk zal het ook niet <BR>zijn denk gewoon dat de het ic voetje voor de eprom niet door verbonden is met de cardreader. dit zijn 4 draadjes daar pootje 1.2.3.4.7 massa (vss)zijn.<BR>5 rb7/mcl<BR>6 rbc<BR>8 vcc<BR>kijk een of je ergens een mooi schema van de goldwafer kan vinden.<BR>even puzzelen en de verbindingen leggen<BR>als ze er nog niet zijn .<P>gr djazzie<P>ps: leg hem anders eens op een scanner en stuur eens een scan van de onder en bovenkant naar me toe. zet maar in de upload van mijn ftp<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...<p>[This message has been edited by djazzie (edited 25 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jeroen,<P>Ik heb dezelfde vraag ook gesteld aan Djazzie in de topic (JDM Sleuf) board hierna, maar ik heb daar nog geen antwoord op gekregen.<P>Mocht jij eerder wat weten dan hoor ik dat graag. De JDM is overigens een perfect apparaat voor de printplaat, maar het zou mooi zijn als ik een goldkaart kon proggen en mijn klepje van de 9500 dicht kan.<P>Groet Mard.<BR>Mard@freemail.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...