Ga naar inhoud


Wie heeft een Gold Programer


Gast

Aanbevolen berichten


Ik. Werkt perfekt! Het enige nadeel dat ik vindt, is dat je de pickaarten niet rechtstreeks kun programeren (zoals met ludipipo + phoenix). Dus de pic en eeprom moeten er uit.<P>Maar in ieder geval, "i am one happy user"<P>greetings<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>hoi BigAntony,<P>Wel ik heb een Gold programer en een goldcard,pic smd card en een ic piccard 1.1 kaartje.<BR>bij allemaal kan ik zonder probleem proggen,<BR>uiteraard met eerst een boot in de f84 te proggen.<BR>werkt perfect.<P>in ieder geval beter dan mijn JDM met icprog<BR>steeds problemen bij verify.<BR>Nu dat gebruik ik niet meer.<P>mvg SatGoofy<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werkt de jdm perfect je moet alleen de 2416 van de kaart halen de 16f84 kan je gewoon op de kaart laten zitten.<BR>ik gebruik picprog24c13 dit is wel een dos programma maar werkt perfect<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik had toch problemen met ic prog 9d<BR>regelmatig errors bij verify.<BR>allee is nu defenitief opgelost met de gold programer, deze werkt uit de kunst, gedaan met ic's uithalen of meerdere programers en soft te gebruiken, echt een aanrader hoor.<P>mvg SatGoofy<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...