Ga naar inhoud


dbrs 100 valt beeld steeds weg


Gast

Aanbevolen berichten

probeer eens met andere files. (gepatchde voor pioneer).<P>Andere mogelijkheid is secaremote gebruiken. werkt bijna 100% op alle ontvangers + dat je de keys via uw afstandbediening kunt ingeven<P>seeyou<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


bij mij valt regelmatig het beeld en geluid weg. Soms moet de decoder uit en weer aan om hem weer aan de praat te krijgen. Ontvangstsignaal is groen ruim 3,5. Zenders al opnieuw geinstalleerd. Helpt weinig. Met orginele kaart heeft ie slecht af en toe hetzelfde probleem.<BR>Decoder is Pioneer DBR S100NL<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je mij wat meer vertellen over de files en plaats waar die te downloaden zijn.<BR>Ik ben op dit gebied 'n digibeet.<BR>mvg, toon<BR>ps e-mailen mag ook.<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by BigAntony:<BR><B>probeer eens met andere files. (gepatchde voor pioneer).<P>Andere mogelijkheid is secaremote gebruiken. werkt bijna 100% op alle ontvangers + dat je de keys via uw afstandbediening kunt ingeven<P>seeyou<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...