Ga naar inhoud


Marrokaanse zenders


martinbe

Aanbevolen berichten


Hoi Opzolder,

 

Dat is zo vervelend van die site van Sjerom. Altijd als ik op een link klik die verwijst naar een specifieke pagina binnenin de site van Sjerom, kom ik steeds in het hoofdscherm van die site. Weet niet of dat alleen bij mij is of dat anderen daar ook last van hebben?

 

In ieder geval ben ik nog steeds aan het proberen om jou bestand te integreren in de pet settings van 26-2-06. Helaas nog niet gelukt.

 

Ga het nu denk ik maar op een alternatieve manier proberen. Slepen slepen en nog eens slepen :-)

 

Desondanks bedankt voor je moeite

 

Martinbe

HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat is zo vervelend van die site van Sjerom. Altijd als ik op een link klik die verwijst naar een specifieke pagina binnenin de site van Sjerom, kom ik steeds in het hoofdscherm van die site. Weet niet of dat alleen bij mij is of dat anderen daar ook last van hebben?

 

Dit klopt. Op elke pagina staat een javascriptje die teruglinkt naar de hoofdpagina als je niet via de hoofdpagina naar de bewuste pagina gegaan bent.

 

Oplossing : javascript uitzetten voor je op de link klikt (en niet vergeten javascript terug aan te leggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eens even gaan zoeken naar het probleem met .TK sites en heb de volgende oplossing gevonden.

Het probleem wordt veroorzaakt door Norton. De oplossing is om in Norton

"Reclame onderdrukken" op uit te zetten. En nu kan ik weer naar de .TK sites.

 

V.w.b. de Marrokaanse zenders heb ik zelf maar een extra bouqet in de Pet settings van 05-04-06 gemaakt en daar alle Arabische zenders van Astra en Hotbird ingesleept. Mocht er iemand interesse hebben laat het maar weten.

 

Alle bedankt

 

Martinbe

HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hoe zet je java tijdelijk op uit ??

 

In Opera doe ik gewoon "Extra", "Snelvoorkeuren" en dan haal ik het vinkje bij "Javascript" weg . Maar ik veronderstel dat je Internet Exploder gebruikt :

Extra - Internet Opties - tabblad beveiliging - aangepaste instellingen - uitvoeren van scripts - uitschakelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...