Ga naar inhoud


Kanaallijsten bewerken met Philips DST5816


Gast

Aanbevolen berichten

Er schijnt iets te wezen om de lijsten bij te werken , maar tot op heden alleen in het frans geloof ik.<BR>Er moet wel iets in omloop zijn daar de Ascom seca receiver standaard uitgeleverd wordt met een zaplijst die alleen maar op de compu gemaakt kan zijn.<BR>Ik kan je er helaas niet aan helpen.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


We zullen wel zien wat we tegen komen.<BR>Toch vast bedankt voor reactie. Als je toevallig wat vindt laat het dan even weten.<P>Mijn dank is groot. Gegroet.<P>------------------<BR>MediaFreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,<P>Weet iemand of er software te vinden is om via de pc kanaallijsten te bewerken op de Philips DST5816 ontvanger. Deze ontvanger heeft een seriele en parallel poort.<P>Wie kan mij helpen? Alvast bedankt<P>------------------<BR>MediaFreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met MediaSerax zou je de zenderlijst van de Philips DST5816 kunnen aanpassen, ik heb het nog niet geprobeerd op de mijne.<P>Grtz. Maikel<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt goed genoeg om het eens uit te proberen, alleen waar ben je programma tegen gekomen? Als vast bedankt voor reply.<P>Groet,<P>------------------<BR>MediaFreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ja, het lukte bijna. De ontvanger sprong in -SE- ofwel service, maar het programma ondersteunde de software van de ontvanger niet.... Helaas...<P>Iemand nog meer suggesties?<BR>Alvast bedankt! Gegroet,<P>------------------<BR>MediaFreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...