Ga naar inhoud


duitse seca box werkt niet goed op afstandsbediening ?


Gast

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ,mijn duitse seca box reageert niet goed op de afstandsbediening als ik kanaal 8 bekijk en ik ga met de pijltjes omhoog naar kanaal 9 springt hij op 511 als ik 9 induw doet hij het wel ,heeft er al eens iemand dit probleem meegemaakt gr juan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het kruisje links onder (voorkeur zenders) indrukken zodat die weer wit (op tv) wordt.<BR>Staat waarschijnlijk nu op rood zodat je alleen maar door de voorkeur zenders heen zapt.<BR>Dit is tenminste met de Ned. decoders zo.<P>Grtz. Kees.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Jaap, ik zag even in een flits bij een broodnodige reboot van de pc een reactie van je staan dat je bij alle zenders kruisjes had gezet ?<P>Ik bedoelde het kruisje op de a.b. als je die meerdere keren indrukt tijdens het kijken van een zender (dus niet in een menu) dan zie je door het beeld heen een rooie/witte/rooie/witte enz. kruis staan (voorkeur aan/uit)<P>Althans dat is op mijn Nokia 9302 box zo, ik dacht dat die Duitse box min of meer het zelfde is wat dit betreft.<P>Grtz. Kees.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Keesie (edited 27 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...