Ga naar inhoud


welke lnb


Gast

Aanbevolen berichten

hier een berichtje over mijn lnb bij warm weer krijg ik de zwakkere zenders in blokken,s`avonds als het afkoelt heb ik weer normaal beeld dit heb ik sinds de hitte periode van juni zou het mogelijk zijn dat de universele lnb van philips daar door beschadigd is vraag wat is de best geschikte lnb voor mijn echostar schotel 1,20m(mogelijk een witte absorbeerd minder warmte)mijn ontvangers zijn nokia 9500 en echostar 5700 anoloog groetjes pet<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja daar is niet veel aan te doen.<BR>Het brandpunt wordt extra versterkt door het zonlicht en hierdoor gaat de oscillator een beetje wijzigen in frequentie.<BR>Je kan proberen met een andere LNB.<BR>Dus LNB is niet stuk maar verloopt een beetje van freq.<BR>Ik heb hier een vriend met Prime focus met hetzelfde probleem.<P>rgds<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze probleem van je LNB kan je inderdaad er niks aan doen...<BR>Ja misschien klikt het wel lullig...maar je bent echt toe naar een nieuwe LNB...<BR>Ik gebruik zelf al Jaren een LNB van merk STRONG en tot nu toe geen problemen gehad...<BR>Het werkt uitstekend ik raad je deze ook aan want dezelde probleem wqat jij had is mij ook voor gekomen...<P>Sucess shocked.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...