Ga naar inhoud


achtergrond van mijn idee


Gast

Aanbevolen berichten

natuurlijk nodigen we die gasten van C....+ niet uit, maar ik dacht persoonlijk meer aan een bijeenkomst in bv een bedrijfskantine, waariedereen gewoon verzameld en zich voorstelt met z'n gebruikersnaam en dan eenmaal binnen alleen de theorie van zo'n kaart bespreken natuurlijk niet hoe c+ te moeten kraken want we zijn tocjh allemaal al lid.<BR>Nee mij gaat het puur om de achtergronden van het kaart gebeuren wat doet zo'n chip hoe werkt een en ander.<BR>maar ja het zal dan wel aan mij liggen dat het een stom idee is.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ooit weleens aan het idee gedacht dat wij vele C+ medewerkers hier dagelijks te gast hebben en member zijn van het board smile.gif<P>Ik weet niet ofdat je de uitspraak van de rechter in de zaak van C+ tegen Computer Idee weleens heb doorgelezen maar de uitleg dan wel het aanzetten tot de poging van decoderen op illigale wijze van gecodeerde signalen van betaalzenders is volgens de dienstdoende rechter een delict. Ik weet niet of jij behoefte heb om zoiets op je naam te organiseren maar denk even aan het bovenstaande...<P>Ik zie het me al voor me...ik ben klaasje en ik heb alle picfiles gemaakt voor Seca en ga jullie nu even vertellen die die chipjes allemaal werken en hoe je ze kan programeren en in de pic kan proggen...en dan gelijk twintig man op Klaasje springen en hem in de boeien doen smile.gif<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 24 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay <BR>jullie zijn duidelijk genoeg, jammer dat het niet kan, want ik als beginner begon het net te snappen, maar ben geinteresseerd in meer, ik wil het zelf allemaal kunnen behappen en niet domweg maar hier en daar een hex file of een crd weg halen. nee voor mij begint de los pas bij het zelf doen, maar waar haal ik de goeie info dan vandaan.<BR>Hoe kom ik verder als eenvoudig automonteur?Het materiaal wat ik kan lezen leest zo gecompliceerd dat ik het zie duizelen.<BR>Jammer maar helaas dan maar.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het niet helemaal met satwatcher eens, want een bijeenkomst is best te organiseren.<P>Natuurlijk is voorzichtigheid geboden en daarom zal correspondentie over dit onderwerp alleen nog maar per e-mail kunnen plaatsvinden.<P> meeting@sat4all.com <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...