Ga naar inhoud


Moet ik ruilen?


kweetnie

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Ik ben in de gelegenheid om mijn 9500 te ruilen tegen een 9600. (Nokia)<BR>Welk advies: Doen of niet?<BR> Paul.<P>PS: Tot wat ik tot nu toe gezien heb, is dat ik GEEN Premiere met de Gold-card krijg en D+ er spontaan mee gestopt is!<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<BR>Ja er zit een module bij.<BR>Een Irdeto all-cam CI.<BR>Ik heb er nog een beetje mee kunnen spelen.<BR>Ervaring:<BR>ERG traag met zappen bij gecodeerde kanalen!<BR>Een orginele kaart geschikt gemaakt voor Premiere werk wel. (maar ook erg traag!)<BR>Ik denk dat ik toch maar mijn oude vertrouwde 9500 vasthoud!<BR>Ik ga wel eens op zoek naar een (tweede handse) SECA-doos om mee te spelen!<BR> Paul.<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de gelegenheid bent een 9500 tegen een 9600 te ruilen moet je dit zeker doen.<BR>Je bent minder afhankelijk van de gebruikte codeersystemen daar je een CI naar keuze in het apparaat kunt steken.<BR>De 9600 is iets trager doordat de CI iets trager is dan een embedded irdeto ontvanger.<BR>Als ik zo'n aanbod kreeg hoefde ik niet eens na te denken , meteen doen.<BR>Wat bereft het hangen van de 9600 ,dat is niet meer dan de 9500 ,hooguit de communicatie tussen de CI en ontvanger kan even haperen, wat alleen voorkomt bij agressief zapgedrag. smile.gif<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste paul,<BR>als die persoon met wie jij 9500/9600 ruil kan doen de 9600 ook wilt verkopen, dan heb ik wel intresse.<BR>dus als de ruil niet doorgaat hou ik mij aan bevolen.<BR>groetjes harrewar<BR>hvddam@zonnet.nl<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas...!<BR>Ik heb de ruil toch maar niet door laten gaan!<BR>Mede door het feit dat bv. het Premiere-pakket NIET werkte met een GW.<BR>Verkoop, zoals gevraagd, gaat ook niet door, aangezien het zijn enige ontvanger is!<BR>Ik had hem dit nl. ook al aangeboden! (voor erbij...!!)<BR>Maar nietemin, bedankt voor de reakties.<BR> Paul.<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dom dom dom , pw niet werkend met een goldwafer??????? Ik gebruik al anderhalf jaar dezelfde acs1.2 met daarop C+ en PW zonder problemen , een kwestie van de CI patchen naar een allcam versie en speren maar met die hap.<BR>Misschien wil diegene de mm9600 wel ruilen tegen een AD3000IP?<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ie echt een 9500 wil, ik heb er nog één voor hem. Compleet in doos met Canal+-kaart.Als ie wil ruilen, laat hem mij maar een mailtje schrijven, alles is bespreekbaar.<P>Mard30@hotmail.com<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerts vragen en dan niet doen<BR>wat een pipo de mooiste ruil die er is <BR>traag<BR>zit je alleen maar te zappen je moet gewoon kijken en dan blijft hij niet hangen ligt ook aan de hex die je gebruikt<BR>de wereld is open wat betrefd alle systemen en nu zit je vast aan irdeto en hoe lang blijft dat nog voor c plus<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...