Ga naar inhoud


mm9500s scsi werk niet meer


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Hallo wie kan mij helpen en vertellen<BR>wat ik kan doen om het scsi gedeelte in mijn<BR>mm9500s weer aan de praat te krijgen hij is<BR>er vanmorgen ineens mee gestopt ik heb toen<BR>via het bdm interface verschilende ver.nr,s<BR>van de firmware erin gehad maar het werkt dus niet meer ik heb er een cd rom aan zitten<BR>en hij is ook aan gesloten op mijn pc op een adaptec 2940u en dat werkte perfect<BR>(tot vanmorgen dan) wie weet er wat er mischien aan de hand zou kunnen zijn<BR>als ik de scsi kabel aan mijn cdrom en of pc aansluit en als ik dan de mm9500s opstart dan gaat dat heel lannngggzaaaam en hij vind<BR>dus helemaal geen drive,s meer en als de<BR>mm9500s draaide en ik keek dan in mijn bios<BR>menu van mijn scsi kaart dan stond de mm9500s<BR>mooi op ID3 en nu stopt mijn scsi op ID3<BR>en verder komt hij niet meer<BR>HELP HELP HELP......<P>loont het de moeite om te repareren<BR>zo ja waar kan ik dan kijnken en wat zou<BR>ik dan kunnen vervangen om het weer wekende<BR>te krijgen en voor de rest werk hij perfect<BR>of kan ik betereen nieuwe kopen<BR>zou wel jammer zijn<P>GR.Kees<P>------------------<BR>CU. DOPPIE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi TeeBee,<P>ik heb dus geprobeerd wat je heb gezegd maar<BR>het blijft het zelfde ik denk dat het niets met die firmware wissel te maken heeft ik<BR>denk dat het probleem toch in de box zit<BR>wan vanmidag kon ik met bdm zo andre firmware<BR>erin zeten en nu kreeg ik No Power te zien<BR>en dat met ver. 1.2 en 1.6 dus heb ik het<BR>tuner bord van de box losgekopeld en toen<BR>ging het wel met bdm raaaaar??????<BR>zou het de voeding of zoiets te maken hebben<BR>want hij staat 24 uur per dag aan en dat al<BR>+- 3jaar en je kunt er een eitje op bakken.<BR>dus wie nog meer sugesties of een oplossing<BR>dan probeer ik welf ook nog maar een eindje.<BR> frown.giffrown.giffrown.giffrown.giffrown.giffrown.giffrown.gif<BR>GR......Kees<P>------------------<BR>CU. DOPPIE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...