Ga naar inhoud


Pace DVR-500


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Pace DVR-500, als ik hem aanzet gaan de 2 ledjes in het display knipperen, daarna hoort het display te veranderen, maar dat doet hij niet, de leds blijven knipperen. Volgens kenners is dit een software probleem, er is niks mis met de aansluiting want een andere pace doet het gewoon. Ook is er wel LNB-spanning. Welke techneut heeft voor mij de oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je een pace hebt, heb je te maken met homefrequenties.<BR>De homefrequentie van de nl zenders is een tijdje terug gewijzigd.<BR>Op de oude homefrequentie is wel een ander pakket aan de gang, maar ik weet niet uit m'n hoofd of daar dezelfde instellingen gelden.<P>Oplossing (?)<P>Ga in het menu naar de instelling van de homefrequentie (is misschien even zoeken).<BR>Als er om een pincode gevraagd wordt, is die waarschijnlijk 9949.<P>Stel dan het volgende in:<P>Freq: 12515<BR>Symb.rate: 22000<BR>FEC: 5/6<BR>Pol.: H<P>Ga dan naar 5: gebruik instellingen, en je ontvanger moet het weer doen.<P>Als dit niet werkt, is er iets anders heel erg mis.<BR>Succes.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht bovenstaand advies niet werken zou je kunnen controleren of de lnb nog spanning krijgt , na het aanzetten even meten en de meter eraan laten hangen ,zo kun je controleren of zowel de 13 als de 18 volt aanwezig is , zijn die beide aanwezig heb je kans dat de 21 kHz er niet meer is of dat je frontend van de ontvanger defect is , reparatie kost ong. f200,- bij ***geen-reclame***.<BR>Persoonlijk vind ik dat een bak geld in de container donderen. smile.gif<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...