Ga naar inhoud


Help! setedit humax v3


Aanbevolen berichten

Hi

Ik heb setedit humax v3 (v1.05) gekocht met licentie maar ik kan met geen mogelijkheid zenders copieeren van de zender lijst naar een zelf aangemaakte provider(b.v. 18+)

Ik snap er niks van hiervoor gebruikte ik seteditoak en die werkte altijd prima ,maar omdat die niet met grote zenderlijsten om kan gaan had ik setedit humax v3 gekocht.

Het rare is dat als ik een zender copieer dan word deze wel met rood aangegeven maar als ik hem daarna wil plakken in B.V 18+ provider dan gaat dat niet tewijl dat met de oude seteditoak wel ging.

Ik kan wel zenders verslepen van de zenderlijst naar een provider maar dat worden de zenders verplaatst en niet gecopieerd

wie weet wat er mis is?

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites


of is er misschien ook iemand die setedit humax v3 heeft en waar het wel goed werkt????

Ik twijfel nl aan het progamma

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zelf werk ik met de oude versie 0.40 en dat werkt zonder problemen (zie bijlage).
Bedankt ,die versie heb ik ook en werkt inderdaad goed maar kan maar beperkt aantal kanalen aan vandaar dat ik de setedithumax had gekocht.
Maar er zit mss een fout in die setedithumax en vroeg me af of er meer mensen zijn die dit progamma gebruiken en ook problemen hebben

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...