Ga naar inhoud


Hector


Gast

Aanbevolen berichten

Citaat:
De wet scrijft trouwens voor dat U met minstens 20 Km/h sneller moet inhallen.

Het noemt ook autosnelweg en niet autotraagweg

greetz


Waar heb je dat vandaan. Vrachtwagens mogen 80 km/uur, dus op een stuk autoweg met 100km / uur mag je dus geen vrachtwagen inhalen????????

Denk niet dat dat klopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Awel na zijn we er he, als de vrachtwagen 80 km/h rijd en jij mag niet harder dan 90 km/h dan moet je niet inhalen. Is toch duidelijk niet.

 

Wat trouwens heel veel Nederlandse vrachtwagens in Duitsland vergeten is dat ze in heel Duitsland niet mogen inhalen tenzij wat ze willen inhallen 20 km/h trager rijd.

 

Van daar de filles en ergernis.

 

Trouwens mijn vuistregel is, lap niet iemand anders wat je zelf niet graag hebt. Als iedereen zo zou rijden in het verkeer, zie Ik geen probleem.

Maar er zijn altijd pippos die denken een politie agent en rechter te zijn. En mens ergeren. Wat is het probleem als iemand harder wil rijden dan de andere. Hij moet toch tenslotte de boete betalen! Wat betreft radar controle die moeten aan de scholen staan, waar onze kinderen zijn.

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat is het probleem als iemand harder wil rijden dan de andere. Hij moet toch tenslotte de boete betalen! Wat betreft radar controle die moeten aan de scholen staan, waar onze kinderen zijn.

greetz


Er is een probleem zodra hij een ongeluk veroorzaakt. Talloze ongelukken worden veroorzaakt door het te hard rijden. Tuurlijk zie ik ook liever meer controles bij scholen, maar er zijn talloze andere plaatsen waar van mij meer gecontroleerd mag worden. Als jij vind dat een ieder voor zichzelf mag bepalen of hij te hard rijdt dan is dat een bijzonder egoïstische instelling.

Oh ja, in Duitsland mag best worden ingehaald alleen is het afhankelijk van plaats, tijd en aantal rijstroken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee in duistland mag niet worden ingehaal since voorig jaar is daar een inhaal verbod in heel duitsland ongeacht tijd of rijstroken.

 

en snelheid veroorzaakt geen ongevallen, maar onkunde en onoplettendheid.

 

Als je iemand die je voorbij gaat rijden geen voorang verleend en je er voor kapt. Dan pas veroorzaak je een ongeval.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor zover ik weet krijgen we overal trajectcontroles deze zijn goed om snelheid te meten maar ook om gestolen auto's op te sporen en mensen die hun bekeuringen niet hebben betaald, en ze zullen er nog wel wat meer mee kunnen.

 

 

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...