Ga naar inhoud


reparatie actuator


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met het repareren van een echostar actuator. Daar waar de spindel aan de motor is bevestigd liggen de kogels eruit. en nu kan de spindel vrij bewegen, of kan ik beter een nieuwe aanschaffen? <BR>het is een 15 inch, ik heb inmiddels ook een bericht gepost bij vraag en aanbod.<P>------------------<BR>Tratec 1 is altijd dichterbij dan je denkt!<p>[This message has been edited by Tratec 1 (edited 03 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dankzij de hulp van satservice noord en een lager van FL 25,- werkt de actuator weer als een nieuwe.<BR>C-u, Tratec 1<P>------------------<BR>Tratec 1 is altijd dichterbij dan je denkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik heb laatst dat ding van mij na 5 jaar achterstallig onder houd ook eens weer opgelapt<P>je moet hem gewoon uit elkaar halen , alles goed schoon maken met wat oude lappen, doe er een nieuw lager in, kies voor een gesloten lager i.v.m vuil etc.<BR>doe overal weer nieuw vet olie aan en dan loopt ie weer als een trein,<BR>oh ja vergeet de draaipunten in de bevestigings punten niet, deze zaten bij mij ook goed vast, kruip olie doet hier wonderen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...