Ga naar inhoud


Afstandsbediening mutant-200S


Gast

Aanbevolen berichten

Goeden dag.

 

Hoewel ik zeer tevreden ben over mijn aangeschafte mutant-200s vind ik het een vreemde zaak dat er geen losse afstandsbedieningen van te koop zijn.

 

Ik heb al heel veel winkels benaderd waar deze ontvangers te koop zijn maar er is niemand die mij een losse afstandsbediening kan leveren.

 

Weet iemand of er imitatie of universele afstandsbedieningen zijn die ook werken met een Mutant 200s

 

 

Testertje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien een domme vraag maar weet iemand wie de Nederlandse importeur is van deze ontvanger.

Waarschijnlijk zou deze mij wel verder kunnen helpen met mijn probleem.

Mijn huidige afstandsbediening werkt niet meer goed omdat er een glas cola overheen is gegaan.

Geen garantie dus maar wel vervelend dat er geen alternatief voor te vinden is.

 

Testertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Goeden dag.

Hoewel ik zeer tevreden ben over mijn aangeschafte mutant-200s vind ik het een vreemde zaak dat er geen losse afstandsbedieningen van te koop zijn.

Ik heb al heel veel winkels benaderd waar deze ontvangers te koop zijn maar er is niemand die mij een losse afstandsbediening kan leveren.

Weet iemand of er imitatie of universele afstandsbedieningen zijn die ook werken met een Mutant 200s


Testertje


Degene die je die ontvanger geleverd heeft kan die je geen afstandbediening leveren?

Een zaak die een klein beetje moeite wil doen kan best aan een nieuwe afstandbediening komen. Vooral omdat michel zegt dat ze te leveren zijn.

Ton

 

Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit

DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo vrij geweest om diverse internet shops in Nederland een vraag te sturen of zij mij aan een afstand bediening konden helpen.

Gisteren heb ik bericht binnen gekregen dat ze besteld zijn en waarschijnlijk tussen nu en 1½ week binnen zijn en uitgeleverd kunnen worden.

Ze zouden er ook een naar mij opsturen.

Met andere woorden het probleem is opgelost.

 

Iedereen bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

 

Testertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...