Ga naar inhoud


NEWCS en AUTO-SID optie.


rai

Aanbevolen berichten

Ik had al een topic geopend over het deze maand niet kunnen zien van Extreme Sport als je een valid abo hebt op de C+ kanalen. Inmiddels heb ik beeld en dit bleek te komen door het gebruik van NEWCS i.c.m. met de SIDS optie. ALs je in je newcs server het commando SIDS afschiet, zal je zien welke kanalen (ALLOWED) en niet (DENIED) kan zien op je smartcard. Vorige maand zal Extreme dus nog dicht en sprint dan automatisch op DENIED. Volgens de NEWCS documentatie:

 

Auto-SID:

If you enable this, NewCS will learn which channels your cards can decode, and deny the others,

this will hopefully lower the load on your card, giving it a longer life and faster decryption.

The Configfile options will override the auto-sid feature, so think through your setup.

A valid EMM will reset the denied auto-sids.

 

Ik heb dus AUTO-SID op YES staan, maar helaas sprong deze niet terug naar ALLOWED. De teller bij REJECTED bleef gewoon oplopen. Daarom handmatig het commando SIDS REMOVE 0 4F57 uitgevoerd. Even van kanaal wisselene en WEL beeld op Extreme. Mogelijk een bugje in NEWCS of C+ stuurd geen EMM zodat de status wordt aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...